asdf
rastafari
- Gick med
- 12 Jun 2008
- Hoj
- EXC 450 -06 *Såld* 660 SMC -05 *Såld* FS650 -08 *Såld* EXC 525 -06
Det är fan inte okej att skriva en poll som den nuvarande ser ut.
Är du OK med idén att tjäna pengar på höghastighetsfilmer / trafiksyndarfilmer?
Så långt är allt lungt, men svarsalternativen är:
Nej, oförståndigt och dumt
Ja, det är häftigt!
Jag tror inte den som skrev pollen är medveten om vilken inverkan en text på internet har för den som läser den... det känns lite som att den som skrev pollen redan från början SJÄLV hade inställningen "Nej, det är oförståndigt och dumt". Där av blev anledningen för Ja-sidan att det är HÄFTIGT.
Förstår ni hur många röstningar som gått till Nej-sidan bara pga denna klantiga formulering av pollen? Jag tror inte ni förstår, men hoppas en del gör det i alla fall...
Vidare borde det ha funnits ett tredje alternativ.
Svarsalternativen är helt enkelt inte tillräckligt neutrala för att den som röstar fullständigt ska styras av sin egen åsikt.
Är du OK med idén att tjäna pengar på höghastighetsfilmer / trafiksyndarfilmer?
Så långt är allt lungt, men svarsalternativen är:
Nej, oförståndigt och dumt
Ja, det är häftigt!
Jag tror inte den som skrev pollen är medveten om vilken inverkan en text på internet har för den som läser den... det känns lite som att den som skrev pollen redan från början SJÄLV hade inställningen "Nej, det är oförståndigt och dumt". Där av blev anledningen för Ja-sidan att det är HÄFTIGT.
Förstår ni hur många röstningar som gått till Nej-sidan bara pga denna klantiga formulering av pollen? Jag tror inte ni förstår, men hoppas en del gör det i alla fall...
Vidare borde det ha funnits ett tredje alternativ.
Svarsalternativen är helt enkelt inte tillräckligt neutrala för att den som röstar fullständigt ska styras av sin egen åsikt.
Last edited: