Kolla allmänskicket repor o skrap på motorkåpor, sving, styre mm, har du möjlighet att kolla under kåpor så gör det, dels om det är bulor/grova repor i ramen, eller om de omlackade kåporna är lagade så kan undersidan visa det med spackel, glasfiberväx mm.
Även om det är skitfina kåpor så kan ju allt plast vara utbytt, så en tit under på ram o motor är ändå aldrig fel.
En upplagad allvarligt krockad hoj OM det inte är ett bra jobb, eller en lagd som har gjort en tombola är ju värre mot en som bara är lagd och glidit på ena el andra sidan anser jag ialla fall.
Även om det är skitfina kåpor så kan ju allt plast vara utbytt, så en tit under på ram o motor är ändå aldrig fel.

En upplagad allvarligt krockad hoj OM det inte är ett bra jobb, eller en lagd som har gjort en tombola är ju värre mot en som bara är lagd och glidit på ena el andra sidan anser jag ialla fall.
Last edited: