Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har den slitits loss eller är det ett hypotetiskt scenario?hur kan en växellåda ta skada när växelpinnen slits loss?
Be att få spec ifrån verkstad eller nåt på vad som gjordes då.de inte ett långsökt scenario. e på väg o köpa en hojj där växelpinnen slets loss när han blev påkörd enligt han därav verkstads besök o försäkringsbolags ärende.
de inte ett långsökt scenario. e på väg o köpa en hojj där växelpinnen slets loss när han blev påkörd enligt han därav verkstads besök o försäkringsbolags ärende.
NI SOM GER SERIÖSA SVAR TACK SÅ MYCKET!
och ni som försöker vara roliga/smarta/iqbefriade m.m släng er i väggen losers
Du..i hojrelaterade saker är vi alltid trevliga mot varandra. Vill du va dryg kan du skriva i OT forumet.
skadan på hojjen inträffade 2007. fixades då. och har rullat på vägarna sen dess och senast förra året så rullade den hojjen på bana så den måste väl va ok vid det här laget eller??
Du..i hojrelaterade saker är vi alltid trevliga mot varandra. Vill du va dryg kan du skriva i OT forumet.
och av de inlägg du läst i tråden tycker du hans inlägg passar bäst där?![]()
jag e inte dryg. jag får dryga o fåniga o obekväma inlägg. jag frågar efter mc grejjer och folk blandar in tjejer o gangbang o sånt? är de jag eller andra som e konstiga? rikta din kritik åt rätt håll tack
hur kan en växellåda ta skada när växelpinnen slits loss?
Ta det lungt o bry dig inte så mycket, huvudsaken är ju att du får svar på dina frågor.
På forum får man ta inläggen som dom kommer![]()
Han får ju metaforer o liknelser så han ska förstå bättre ser inget fel i det.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |