Jag vill inte ha den som telefon. Jag har ju redan en. Det som lockade var stylusfunktionen. Jag kan slå på wifi i datorn och koppla upp den så men den hittas inte så det sket sig. Något annat wifi har jag inte då jag sitter i en liten lägenhet och inte behöver det.
Jag tycker det är lättare att navigera på nätet med datorn än med mobilen, speciellt som Galaxyn hoppar in i någon mobilvariant av appsidan på vilken det inte verkar gå att söka.
Varför skulle det inte funka att koppla in den i datorn? Om jag ändå sitter vid datorn och laddar mobilen är det väl lättare än att pilla på telifånen?
Att avfärda det problemet som att det är något andra inte gör och är ett tecken på frihet till skillnad på apples datortvång som inte stämmer då man kan göra samma sak med en iphone och är ju bara löjligt.
Ajånen går både att tanka ner till direkt i samt köra via datorn. Galaxyn grejjar bara direkt.
Skärmen på galaxyn är däremot löjligt fin!
Kan du ens dela ut internet via WiFi på datorn, det betvivlar jag starkt?
Datorn har WiFi för att datorn ska kunna ansluta till ett trådlöst nätverk, inte för att andra saker ska kunna ansluta till datorn.
Det är fortfarande en telefon även om du inte har tänkt använda den som en telefon, din bil är en bil även om du bara har tänkt använda den som vedklyv stationärt hemma på gården
Alltså får du finna dig i att den är tänkt att göra saker som en telefon, dvs antingen slanga hem apparna över 3G eller över ett WiFi nätverk, du har inte tillgång till något WiFi och du har inte tillgång till något 3G eftersom du inte använder telefonen som den är tänkt att användas.
Hade du köpt en Androidplatta hade det varit en annan sak, eller en annan Androidtelefon, då Samsung har valt att formera det interna minnet med ett eget filsystem, eller ens om du hade satt i ett minneskort.
Min telefon kan man ansluta till datorn och dra över filer från datorn till telefonen interna minne, men det är fel sätt att göra saker på.
I google play på teelefonen går det utmärkt att söka efter appar, m en det kräver att man har aktiverat ett googlekonto till TELEFONEN
Att inte förstå tekniken, göra helt fel, och sedan skylla på att tekniken är för komplicerad är bara jättelöjligt