Andreas Gising - du går helt enkelt för långt!!!

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Vänskap är något fint, det byggs upp allt eftersom, med förtroenden och göranden som med tiden gör banden starkare och starkare. Till slut når man något fint, något vackert...

Jag och Andreas har snackat en del, dels under fjolåret men framför allt i år. Grabben har haft lite frågor, dels om material men även rent mentalt; hur ska man komma över vurpor, hur ska man kunna köra fortare och annat.
Och ädel som man är ställer man ju upp! Man kan ju förstå att grabben vänder sig till något fast, något stabilt. Kort sagt, någon som man vet ALLTID står för sanning och det som är rätt, och inte någon pladdrande skojare som hela tiden ska visa att han tror att han är rolig!

Så när Andreas för ett par veckor sedan ringde mig och meddelade att tisdagsträningen var inställd pga trasig asfalt så tyckte jag att "Snyggt grabben, att du till din mentor betalar tillbaka lite för den OÄNDLIGA visdom jag vidarebefodrat till dig". Det kändes lagom, rimligt, betalt kvitterat liksom.

Men nu undrar jag vad grabben är ute efter! Att göra som grabben gjorde i lördags, är inte det lite överdrivet, lite over the hill, lite too much helt enkelt??? Eller va? Jag menar att på första varvet kasta sig i esset, skaffa sig en hjärnskakning och sedan vingla omkring i sandfållan för att ordna en röflaggning av heatet, bara för att jag, hans idol och mentor, ska få en chans att hinna meka färdigt min trasiga moppe och kunna ställa upp i omstarten!!!! (Och komma 13:e med nytt pb!!!!:banana:banana:banana)

Va??? Är inte det att ta vänskapsyttringarna lite VÄL långt?

(Tack Highsider.se för bilderna)

Bifogat

• sm_sst600_linkoping_2.jpg
    sm_sst600_linkoping_2.jpg
    238 KB · Visningar: 387
  • sm_sst600_linkoping_3.jpg
    sm_sst600_linkoping_3.jpg
    234 KB · Visningar: 393
Fotohenke fick till en bra bild av den kraschen med.

253951_220058298028694_100000735755891_779527_3988974_n.jpg

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...