Halloj folket!
Har ingen sportmaskin, utan en BMW F800ST (är 35 år gammal så jag kvalar nog in i BMW facket utan att skämmas).
Andra veckan med hoj kan jag konstatera följande:
#1: Jag kan inte sluta titta på henne. Kastar ett öga så fort jag kan (fortfarande).
#2: Jag har utvecklats till mästarmeteorolog (-"Det börjar regna om 15 minuter..jag hinner").
#3: Mitt käka-ute-lunchkonto har gått ner till 0:- kr. Kör hem på lunchen och äter snabbt för att kunna ta en längre tur tillbaka till Lindholmen.
#4: Nya hojkompisar på jobbet! Man spontanträffar dom i hissen när man ser dom i ställ och med hjälm i handen.
#5: -"Vilken väg tar jag idag????"
#6: Man blir inte irriterad av att missa en avfart. +5 minuter köra...GÖTT!!
#7: Det finns en del roliga moment i stadstrafik...speciellt avfarter som "cirklar sig" mot en mindre väg.
#8: Min nya cykel klarar faaaan så mycket mer än jag klarar av att ge den.
#9: Jag övningskör igen...fast själv....
Nu börjar säsongen närma sig slutet och jag bävar inför "garageringen"..
Att ta hojkort var något av det bästa och roligaste jag gjort.
Har ingen sportmaskin, utan en BMW F800ST (är 35 år gammal så jag kvalar nog in i BMW facket utan att skämmas).
Andra veckan med hoj kan jag konstatera följande:
#1: Jag kan inte sluta titta på henne. Kastar ett öga så fort jag kan (fortfarande).
#2: Jag har utvecklats till mästarmeteorolog (-"Det börjar regna om 15 minuter..jag hinner").
#3: Mitt käka-ute-lunchkonto har gått ner till 0:- kr. Kör hem på lunchen och äter snabbt för att kunna ta en längre tur tillbaka till Lindholmen.
#4: Nya hojkompisar på jobbet! Man spontanträffar dom i hissen när man ser dom i ställ och med hjälm i handen.
#5: -"Vilken väg tar jag idag????"
#6: Man blir inte irriterad av att missa en avfart. +5 minuter köra...GÖTT!!
#7: Det finns en del roliga moment i stadstrafik...speciellt avfarter som "cirklar sig" mot en mindre väg.
#8: Min nya cykel klarar faaaan så mycket mer än jag klarar av att ge den.
#9: Jag övningskör igen...fast själv....
Nu börjar säsongen närma sig slutet och jag bävar inför "garageringen"..
Att ta hojkort var något av det bästa och roligaste jag gjort.
Last edited: