Även knutstorp investerar lite..
http://www.hyllingems.se/index.asp?N=1657
http://www.hyllingems.se/index.asp?N=1657
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har du? Om du inte fattar det själv kan jag meddela att det blir ett tämligen uppenbart självmål när du talar vitt och brett om svensk RR:s väl och ve, när du inte ens vet att Anderstorp har oerhörda bullerrestriktioner.sandstream skrev:Fan vilken trist attityd du har ibland.![]()
Du verkar mest glida omkring och messersmitta lite här och där för att stilla dina behov av att vara lite förmer, eller har du startat någon vettig tråd de senaste månaderna![]()
valmers - Sanndröm 1-0, man ska inte kasta björnskinn i glashus om man inte är över bäcken, det sa alltid min farfar.valmers skrev:Har du? Om du inte fattar det själv kan jag meddela att det blir ett tämligen uppenbart självmål när du talar vitt och brett om svensk RR:s väl och ve, när du inte ens vet att Anderstorp har oerhörda bullerrestriktioner.
Det du har hakat upp dig på är Veidec-trådarna och det faktum att jag anser att Svemo gjort fel. Hur du kan få det till att jag är RR-expert förstår jag intevalmers skrev:Har du?.....

Hurru gammelsmurf, det är precis den attidyden som är så trist.GSXR1100R skrev:valmers - Sanndröm 1-0, man ska inte kasta björnskinn i glashus om man inte är över bäcken, det sa alltid min farfar.
Vi kan väl säga så här; jag går inte in i blåtaktsforumet och talar om för Nordgren hur han ska bestycka.sandstream skrev:Det du har hakat upp dig på är Veidec-trådarna och det faktum att jag anser att Svemo gjort fel. Hur du kan få det till att jag är RR-expert förstår jag inte
Jag måste väl få ha en uppfattning som inte stämmer överens med alla andras och dessutom få argumentera för det. Att då ständigt bli bemött av ett gäng som hackar och himlar med ögonen gör ju inte saken bättre.
Vill självklart lära mig mer om RR och det är därför jag ställer frågor lite här och där och hoppas få svar från er som varit med ett tag och kan betydligt mer än mig. En del inser detta och svarar snällt medan andra (läs DU) ser en chans att få göra sig lustig på min bekostnad.![]()
Nej, varför skulle du?valmers skrev:Vi kan väl säga så här; jag går inte in i blåtaktsforumet och talar om för Nordgren hur han ska bestycka.
För att jag inte har koll på tvåtaktsbestyckning, kanske?sandstream skrev:Nej, varför skulle du?
Fattar mindre och mindra av dina inlägg, kom med något konkret istället om du nu vill tjafsa.
Chris Ash skrev:Tråkigare bana och krattigare arrangemang får man leta efter, hoppas SM blir nån annanstans 2005.

Nordgren skrev:Det förklarar en hel del...

Det låter rimligt men jag förstår fortfarande inte vad det har med mig att göra? Ska du insinuera nåt så skippa det och skriv i klartext eller skicka ett PM istället.valmers skrev:För att jag inte har koll på tvåtaktsbestyckning, kanske?
Läs inlägg 42.sandstream skrev:Det låter rimligt men jag förstår fortfarande inte vad det har med mig att göra? Ska du insinuera nåt så skippa det och skriv i klartext eller skicka ett PM istället.
Tack!Goodstuff skrev:GE ER NU!
Skicka PM, tack.
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |