Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Chris Ash skrev:Tråkigare bana och krattigare arrangemang får man leta efter, hoppas SM blir nån annanstans 2005.
valmers skrev:Om STCC kan dra 15000-25000 personer till Gislaved/Anderstorp också, måste väl kommunen kunna mjukna vad gäller bullerdagarna?
Ingen kommun har råd att ignorera den publicitet och inkomst som ett lyckat STCC-arrangemang ger. Om man inte är helt dum i huvudet, förstås.oFFkeFF skrev:Det är tydligen tvärt om.. Publiken bullrar ju också..
valmers skrev:Ingen kommun har råd att ignorera den publicitet och inkomst som ett lyckat STCC-arrangemang ger. Om man inte är helt dum i huvudet, förstås.
Webspy skrev:Vi kanske kan vidarbefodra ett litet tips om hur man får ekonomin att gå ihop !
Chris Ash skrev:Tråkigare bana och krattigare arrangemang får man leta efter, hoppas SM blir nån annanstans 2005.

Har du sovit i 15 årsandstream skrev:Är det här med bullerhelger något nytt påfund?
Sist jag var där på RR-VM var det gott om folk och ett jäkla liv dygnet runt (en galen finns om plockade av hela sitt system klockan 3 på natten)![]()

Äsch, RR-experten vet vad han snackar om.GSXR1100R skrev:Har du sovit i 15 år![]()
ARC är inte utan skuld till denna bullerbegränsning.Don Quixote skrev:Att döda sveriges största bana med bullerbegränsning på detta slaktartade gör mig svettig. Det pyr i mina franska nerver...
valmers skrev:ARC är inte utan skuld till denna bullerbegränsning.
Det finns många på SH som har mycket bättre insyn i detta än jag, men om man fullständigt ignorerar lokala myndigheters påpekanden om bullerstörningar, och sticker huvudet i sanden istället för att lyssna, kommer myndigheterna förr eller senare att sätta hårt mot hårt. Vilket har skett i fallet Anderstorp.Bosco skrev:Hur menar _du_ Valmers?
Förklara gärna...
[ärligt uppsåt]
valmers skrev:Det finns många på SH som har mycket bättre insyn i detta än jag, men om man fullständigt ignorerar lokala myndigheters påpekanden om bullerstörningar, och sticker huvudet i sanden istället för att lyssna, kommer myndigheterna förr eller senare att sätta hårt mot hårt. Vilket har skett i fallet Anderstorp.
Nej, men jag har varit borta från "MC-scenen" i drygt 15 år och "kom tillbaka" i våras, därav min fråga.GSXR1100R skrev:Har du sovit i 15 år![]()
sandstream skrev:Nej, men jag har varit borta från "MC-scenen" i drygt 15 år och "kom tillbaka" i våras, därav min fråga.
Fan vilken trist attityd du har ibland.valmers skrev:Äsch, RR-experten vet vad han snackar om.

|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |