Anderstorp med SMC Väst

Roligt att höra att så många uppskattade kördningen på Anderstorp.
Vi som höll i det hela har också haft två toppendagar!
Hoppas vi ses på någon annan av våra körningar i sommar.
Mvh Marcus på sin lagom snabba Repsol

Tajmar det bara med allt annat en 40+are ska ta sig tid till så absolut!
Jag börjar få duktig träningsvärk i utsida lår. Hoppas det betyder jag gjort något rätt.

Tummen upp för Roger och resten av rosa steg 4.
Ähh... Alla får tummen upp.

Btw såg att det fotades. Hoppas ngn vill dela med sig. ;)

Det var jag som sprang runt på fredagen i shorts och linne och fotade. Jag är total amatör så räkna inte med toppenkvalité, men va fan det blir ju gratis :rolleyes: Länk kommer under söndagsförmiddagen på ca 380 bilder!

Ja stort tack för grymt arrangemang, tack till SMC Väst! Lärde mig svinmycket av både instruktörer och deltagare. Första gången på bana med hoj för mig, fick sjukt gott intryck av SMC och engagemanget!

Får hoppas att SMC Skåne levererar samma standard om en månad :rock

Tummen upp för Roger och resten av rosa steg 4.
Ähh... Alla får tummen upp.

Btw såg att det fotades. Hoppas ngn vill dela med sig. ;)

Tack Roger och SMC för en grymt bra dag som vanligt! Varför tar det slut så fort??

Tack för 2 underbara dagar. Grymt bra instruktörer båda dagar.
Jag träningsvärk i hela kroppen.
Med vänlig hälsningar Johan
:tummenupp

Ja men då vill jag med passa på att tack alla i smc väst, spec Ivan, Peder, Marcus, Danne, Benny, Tård, Peter, Sture mfl för en kanon helg på och efter banan som kom med tipps, trevligt sällskap och inseksnycklar :tummenupp

Tack för en trevlig helg och nu hoppas vi alla på lite bilder:)

Tack smc och alla positiva deltagare för en grymt trevlig helg, skönt att vi inte helr drunkade i regn! Jag smällde av dryga 500 bilder och en del filmer. Karlsen har lovat att hjälpa mig att greja så att de kan ses!

Tack smc och alla positiva deltagare för en grymt trevlig helg, skönt att vi inte helr drunkade i regn! Jag smällde av dryga 500 bilder och en del filmer. Karlsen har lovat att hjälpa mig att greja så att de kan ses!

hade varit helt grymt o få se lite bilder.. Förmodligen såg man ut som en vilsen idiot, men ändå... grymt tacksam att du knäppt kort och orkar dela med dig! tummen upp!

Som vanligt får SMC väst 5 däck av 5 möjliga.. Alltid lika kul att komma tillbaka och framför allt träffa alla gamla "rävar"(Instruktörer)

Stort tack till Peder som tog hand om oss på lördagen. Även fast det var 3 gången jag tog steg 1 så gjorde du det väldigt intressant för mig igen och tack för spårvalen ;)

Även kul att springa på Benny,Daniel och övriga instruktörer man har lyckats tjinga på tidigare kurser :) Vi ses...!

ps: Ni som har och tog kort,framför allt på lördagen, kasta upp bilder så man kan känna sig någorlunda race ;) ds

:tuttar

Kommer fler bilder från min sambo så snart hon gått igenom de ~1500 kort hon tog på lördagen! :banana

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra