Anderstorp med SMC Väst

Tord till president ! Grymt bra instruktör vet inte om han läser här men om nån känner honom så hälsa !

Ja men då vill jag med passa på att tack alla i smc väst, spec Ivan, Peder, Marcus, Danne, Benny, Tård, Peter, Sture mfl för en kanon helg på och efter banan som kom med tipps, trevligt sällskap och inseksnycklar :tummenupp

Tack för en trevlig helg och nu hoppas vi alla på lite bilder:)

Tack själv
Det var 2 kanon dagar med alla inblandade
Längtar till nästa kurs
Ha de bäst
Danne

Yes tre bilder från dig, höngröv bilder dock ;) hoppas någon fick med när knäna vart i :tummenupp

Tack för bilderna Btw!

gul hoj röd väst i den "snabba" gruppen? EN bra bild men inte så nära med knät dock. återkommer när jag lagt ut dem.

Vem var det som satt i gräset nära innerkant av banan i södra kurvan och fotade med varselväst på sig? Därifrån lär det ha blivit bra bilder! Tror det var under fredagen.

Vem var det som satt i gräset nära innerkant av banan i södra kurvan och fotade med varselväst på sig? Därifrån lär det ha blivit bra bilder! Tror det var under fredagen.

Hej K-man
Det var mcgruppen som fotade där,
fixade själv några grymma nerlägg där linslus som man är, hehe.
De kommer lägga ut på hemsidan.
mvh
Daniel
:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty

gul hoj röd väst i den "snabba" gruppen? EN bra bild men inte så nära med knät dock. återkommer när jag lagt ut dem.

Faaaaaaan!! pass 5- borde körställningen se bättre ut, känns som att man hänger som fan sen ser man bilderna och ser ut som en pinne...:glömdet

Nyheter
Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”