2Wheeldrive
Nu kör vi!
Jag hade kunnat att ge bort allt jag och och äger bara för att få vara ensam inlåst med honom i ett rum i 20 minuter

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
21 år, vilket slag i ansiktet för alla anhöriga...pinsamt.
konstigt nog verkar inte dom anhöriga som uttalat sig dela den åsikten, det viktiga var om han var tillräknelig eller inte.21 år, vilket slag i ansiktet för alla anhöriga...pinsamt.
"Jag hade kunnat att ge bort allt jag och och äger bara för att få vara ensam inlåst med honom i ett rum i 20 minuter"
:ligga?
Det hade ju inte tjänat till att slå ihjäl honom och själv sitta i fängelse. Du kanske är på rätt spår...
ligga ihjäl honom.
Tror också Breivik kommer att sitta inspärrad länge för de brott han begått. Antagligen betydligt längre än de 21 år man fastställt som maxstraff. Även om Breivik skulle vara redo att släppas ut är nog inte norska samhället det. Han skulle inte gå säker någonstans även under ny identitet. Breivik får väl bosätta sig i Argentina eller något annat sydamerikanskt land som många andra massmördare före honom om han mot förmodan skulle bli frisläppt. Undra hur frisk psykiskt han kommer att vara om han är hänvisad till en isoleringscell under hela fängelsetiden.
Om man nu var lite sjuk, skulle man kunna roa sig med att skjuta honom till döds med en soft air gun.
En riktigt klen en. Sen har man blodplasma och defibrillator redo. Så man kan hålla på läääänge.
Sen kan vi ta snuten som lappade min bil idag åxå. 300 spänn för att jag inte hade P-skiva när jag stod på GRATISPARKERINGEN.![]()
(Jo, jag vet att det är mitt fel att jag inte hade P-skiva. Men ändå!)
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |