2Wheeldrive
Nu kör vi!
Jag hade kunnat att ge bort allt jag och och äger bara för att få vara ensam inlåst med honom i ett rum i 20 minuter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Med lite tur tappar han tvålen frekvent och blir omhändertagen av sina cellkamrater 21 år, vilket slag i ansiktet för alla anhöriga...pinsamt.
konstigt nog verkar inte dom anhöriga som uttalat sig dela den åsikten, det viktiga var om han var tillräknelig eller inte.21 år, vilket slag i ansiktet för alla anhöriga...pinsamt.
"Jag hade kunnat att ge bort allt jag och och äger bara för att få vara ensam inlåst med honom i ett rum i 20 minuter"
:ligga?
Det hade ju inte tjänat till att slå ihjäl honom och själv sitta i fängelse. Du kanske är på rätt spår...
ligga ihjäl honom.
http://www.youtube.com/watch?v=9VDvgL58h_YTror också Breivik kommer att sitta inspärrad länge för de brott han begått. Antagligen betydligt längre än de 21 år man fastställt som maxstraff. Även om Breivik skulle vara redo att släppas ut är nog inte norska samhället det. Han skulle inte gå säker någonstans även under ny identitet. Breivik får väl bosätta sig i Argentina eller något annat sydamerikanskt land som många andra massmördare före honom om han mot förmodan skulle bli frisläppt. Undra hur frisk psykiskt han kommer att vara om han är hänvisad till en isoleringscell under hela fängelsetiden.
Om man nu var lite sjuk, skulle man kunna roa sig med att skjuta honom till döds med en soft air gun.
En riktigt klen en. Sen har man blodplasma och defibrillator redo. Så man kan hålla på läääänge.
Sen kan vi ta snuten som lappade min bil idag åxå. 300 spänn för att jag inte hade P-skiva när jag stod på GRATISPARKERINGEN.![]()
(Jo, jag vet att det är mitt fel att jag inte hade P-skiva. Men ändå!)
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |
|
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
|
|
Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”
Harley‑Davidson drar igång ... |
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |