Zoidberg
*58*
Kolla i statistiken så utförs det väl runt 3000 mord i UVVEESAA per år vilket bara knäcks av de olika diktaturerna/inbördeskrigen i afrika...
Jag har helt slutat förvånas av det landets dumhet! Snackade med en svenska som bott där under flera år som sa: Det enda problemet med Usa är att det är fullt med amerikaner....
..per capita ligger Sverige på ungefär halva nivån, högst i Europa vad jag kan se (en skillnad vad jag förstått är att USA i många storstäder har en positivt nedåtgående trend, ..vilket man tyvärr inte kan säga om Sverige). Vad gäller våldtäkter är väl Sverige nästintill världsledande (i västvärlden iaf). Intressanta siffror som jag hittar är t.ex. att det 2006 anmäldes 4.200 våldtäkter i Sverige & i New York (ung samma folkmängd) 1.500. Sedan -93 har anmälda våldtäkter i New York minskat med 60% & i Sverige ökat med 50 %. Sen är ju statistik vad det är, ..men man ska kanske titta runt knuten innan man svingar USA-svärdet på PK-vis, och fundera över vart vårt eget land är på väg !?