American Chopper på Discovery läggs ner

håller så med denna kommentarer...

People here in Orange County have been waiting for this day to come.
Cant think of anyone more disrespectful or crude than Paul Sr.
If the Discovery Channel only documented how they’ve screwed
people around here.

jag var där för 3 år sen och mer arroganta människor fick man leta efter..

Jag är fullständigt likgiltig. Ett program jag med lätthet avstått från.

Hoppas de ersätter det med något av intresse men jag är inte optimistisk.

Jag fattar inte hur folk kunde få för sig att köpa deras skit.Dom gjorde ju inte något själva ,när det gällde motivlackeringen så var det en som gjorde det.Och klar lacken någon annan motorn köptes in från en annan fabrikat och ramen beställdes in det enda dom gjorde var designen och det gjorde personalen....

I6BLJ.gif

Fast de har ju faktiskt sett till att det dykt upp flertal roliga hojprogram på tv och lite underhållande var de faktiskt de första säsongerna.

Är det här inte sporthoj:confused: Att det finns så många som tydligen smygtittar på [h=2]American Chopper:rolleyes:[/h]

Fast de har ju faktiskt sett till att det dykt upp flertal roliga hojprogram på tv och lite underhållande var de faktiskt de första säsongerna.
Jo man får ge programmet som sådant lite cred för att populariteten det hade de första säsongerna hjälpte till att bana väg för andra "motorprogram". Men tyvärr gjorde det också att varenda jefla program skulle ha två bröder, polare, whatever som skrek på varann 75% av tiden.

Är det här inte sporthoj:confused: Att det finns så många som tydligen smygtittar på [h=2]American Chopper:rolleyes:[/h]

Då måste det ju vara skönt att slippa programmet nu? :arsele

Men visst hade det underhållsvärde oavsett vilken typ av hojar de skruvade på.

Får väl stämma in i kören och säga ÄNTLIGEN:banana. Mer drama än hojskruvande ändå, och om vi ska vara ärliga hur mycket tror vi dem skruvade själv:rolleyes:

I Bike is Born får de gärna väcka liv i eller sända i repris!

Något enstaka avsnitt i första säsongen var bra, sen spårade allt ur, gissar att konflikter och bråk genererar fler tittare i jänkland än hojbyggen. Men dom var bra i My Name Is Earl, och Wild Hogs, så dom kanske borde satsa på en karriär som dåliga skådisar istället.

Att det läggs ner betyder bara att dom kommer visa repriser av skiten i tio år. :zpy

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT