American Chopper på Discovery läggs ner

En sak jag inte förstår med Amerikanare är det där med solbrillor inomhus pratande med nån viktig person, jag skulle bli fullt galen av att stå prata med en nonchalant person som vägrar ta av sig solbrillorna inomhus, stå försöka se cool ut..

11 september stod folk och såg när tornen rasade, något helt över det vanliga men solbrillorna var fortfarande på..

jag hade tagit av mig brillorna för se vad fan det är som händer för med dom på ser man inte lika klart men Amerikanarna nej då där ska man se cool ut även om något extra händer framför dom :va

skor på sig inomhus?
gud hit & dit? ändå rasar världen och folk dör som flugor.

till tråden :) vill jag säga att choppers blev bättre sedan dom två separerade å nu ska dom lägga ner? God Bless America eller vad säger man? ;)

Last edited:
Det är väl så amerikansk företagskultur är generellt, dvs sparka på de som är under och smöra för de som är över en?

Du kan ta bort amerikansk ur din mening, funkar likadant överallt. Slicka uppåt, sparka neråt. Och nej, jag är inte ens bitter. :rofl

Ett mycket lyckat (och oamerikanskt) upplägg.
En glad amatör med hyfsade tekniska kunskaper som fixar leksaker av normal karaktär.
Skall fanimej se om åtminstone trajjan, harley, cobra och super7 avsnitten.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT