Amber på bike

Måste erkänna att jag faktiskt har bytt om tillsammans med henne på körskolan. Var tvungen att hålla in magen och samtidigt inte glo för mycket. Inte jättelätt!

Sugar skrev:
Måste erkänna att jag faktiskt har bytt om tillsammans med henne på körskolan. Var tvungen att hålla in magen och samtidigt inte glo för mycket. Inte jättelätt!

Ja det måste vara svårt o göra två saker samtidigt :D
Skämt o sido.....kul att du var på rätt plats i rätt tid!

Sugar skrev:

Att inte glo, eller att hålla in magen? :va

:rofl

Det värsta med den här tråden är att det säkert sitter massa killar hemma nu och tänker snuskiga tankar. Hoppas pappersrullen står brevid datorn så ni slipper sträcka er så långt.. :tummenupp

Fan vad alla spamar. Så jag fortsätter :hihi mikke fight nu då, å bb varför tror du de :tungan

Bikerbitch skrev:
Du t ex har flickvän, men du sitter framför dator o läser Amber tråden istället.. :tungan

Men jag läser alla de senaste trådar när jag jobbar å har rast, Å inte för att de stod Amber på tråden :tungan

nu är det mycket på gång!

josafan Vs mikke
Sadam Vs BikerBitch

Fight Fight! :6surkart :machinegu :corn

5 spänn på josafan och BB

kooooooooooooooomigen nu då pöjkar och töser! :banana

Ljungqvist skrev:
nu är det mycket på gång!

josafan Vs mikke
Sadam Vs BikerBitch

Fight Fight! :6surkart :machinegu :corn

5 spänn på josafan och BB

kooooooooooooooomigen nu då pöjkar och töser! :banana

NNNNNNNNNNNNNÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ jag slår inte tjejer :rolleyes: å så ska BB bjuda mej på saft å bulla i juni så de så Ljungqvist :blah

Allvarligt talat, visst finns det vackra tjejer här i världen. Men mina erfarenheter är att oerhört många är helt personlighetsbefriade. Sålänge dom inte öppnar munnen så är det magi men därefter går det bara utför. Tack och lov för att man hittat en tjej som är oerhört vacker och har en personlighet som heter duga. :tummenupp Drömtjej! :kär

Nisse; Ta och tryck upp glaset nån annanstans. Nu har vi en flicktråd, en tråd där någon fotat sitt ollon. Bara en röv som fattas nu :tummenupp

Fight? Nänä, Sadam ska ju åka på mc-kortege. Jag tjafsar inte med folk som är snälla ju :7peta

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back