Amber på bike

Vilket kanonväder vi hade på BIKEdagarna idag förresten. Kanondag. Med trevlig åktur innan och go fika på snäckan i uddevalla efteråt. Kanon!

Hon var fin o titta på :kär... vet dock inte vad hon bidrar med till "showen" vi var ett gäng på 6 st från Karlstad som var där o glysade.... vi hade alla svarta klubbjackor med "Locats Mc" på.... såg du mig Marals? :slicka

Mattiaz skrev:
Hon var fin o titta på :kär... vet dock inte vad hon bidrar med till "showen" vi var ett gäng på 6 st från Karlstad som var där o glysade.... vi hade alla svarta klubbjackor med "Locats Mc" på.... såg du mig Marals? :slicka

Kände du inte handen som smekte ditt lår? :D
Noop tyvärr inte...... hade ångest som tusan över vilken olja jag skulle köpa så jag försjunken i för djupa tankar för att tänka på folk runt omkring :tungan

Mattiaz skrev:
Jag tror jag såg er...

Det värsta är ju att man tror det är en kille som står och bjuder ut sig på alla fyra om man skulle få till det där :brinnerup En tjej ska ha feminin kroppsbyggnad och inte se ut som en rysk kulstöterska. Iofs är hon inte så överdriven och hon ser ju bra ut för övrigt men lite väl är det nog....
Och silikon tätar man med, man ska inte använda det till kroppsliga behag :7peta

Jag vet att jag har sagt det förut men... Hon har sovit hemma hos mig i Ytterhogdal! :tuttar :kär

Pauline Nordin. Varken lång eller tung, men hård som attan. :Bugar

Bifogat

• pt.picsandmedia1.jpg
    pt.picsandmedia1.jpg
    7.1 KB · Visningar: 152
  • pt.picsandmedia2.jpg
    pt.picsandmedia2.jpg
    6.2 KB · Visningar: 147
Flamma77 skrev:
Pauline Nordin. Varken lång eller tung, men hård som attan. :Bugar

Mycket trevlig tjej. Hon skulle gästposerat på lucia pokalen men tyvärr hade hon skadat sig innan :gnissla

Satan vilka damer!!! vet inte vad jag hade gjort men det hade iaf varit över på 5sek :3freak

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back