[PlastRaket]
född kaxi(g) - som finska tvillingar
haha, hoppas att den inte är fööör gammal men för mig var den ny,
skaplig flax han har den grabben
[YOUTUBE-ID]Vf7g2n8LVDU[/YOUTUBE-ID]
skaplig flax han har den grabben
[YOUTUBE-ID]Vf7g2n8LVDU[/YOUTUBE-ID]
