GSXR1100R
The older i get the faster i was
Byt olja/filter redan nu, töm ev vattenkylare och fyll på med glykol & vatten, fyll upp med bensin, ladda batteriet & reservera 2 grr per månad i din kalender, nu kan du se fram emot att starta upp hojen varannan vecka och varmköra minst 15 minuter så att all kondens och fukt försvinner, detta har jag gjort sedan 20 år tillbaks och har aldrig haft problem med intorkade packningar & urladdade batterier, dessutom är det mysigt att torrbryta i garaget.
Att tömma oljan och konservera motorn gör ofta att du får mera jobb till våren, dessutom så får du inte känna den ljuva doften av bränd olja och bensin på hela vintern, vilket kan leda till manodeppresiva handlingar & limsniffning.
Det bästa är förståss att våga vägra vintern, skit i att det är kallt och blaskigt, kör året runt och vägra inse att du är blöt & fryser.
Att tömma oljan och konservera motorn gör ofta att du får mera jobb till våren, dessutom så får du inte känna den ljuva doften av bränd olja och bensin på hela vintern, vilket kan leda till manodeppresiva handlingar & limsniffning.
Det bästa är förståss att våga vägra vintern, skit i att det är kallt och blaskigt, kör året runt och vägra inse att du är blöt & fryser.
Last edited: