Alpinestars nyheter - utrustning

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Det dimper ner fler o fler nyheter inom mc utrustning att drägla över. Ta en titt och kolla vad du önskar dig i julklapp! Massa snygga jackor att glida runt i ... Eller som min tjej sa om att ha mcjacka på fritiden, "det är snyggt men ser gay ut i sverige, i usa har alla mcjacka och då är det snyggt" :va

www.alpinestars.com

Det svarta Vector-stället skulle ju matcha hojen helgrymt...vill HA!

SMS: "Hej Tomten! Jag här ätit gröt varje dag och vill önska mig ett blå/vitt MX-1 Race från AlpineStars" :)

morecore skrev:
Di usa har alla mcjacka och då är det snyggt" :va
har aldrig sett nån film där de haft skydd.. skulle de helt plötsligt börja bära skydd till vardags?.. låter riktigt dumt :hihi skydd till vardags och Tshirt på hojen.. :yoparty

philsson skrev:
har aldrig sett nån film där de haft skydd.. skulle de helt plötsligt börja bära skydd till vardags?.. låter riktigt dumt :hihi skydd till vardags och Tshirt på hojen.. :yoparty

Det skulle iofs inte förvåna mig, det är ju amerikanare vi snackar om... :tomten

Vilken jobbig sida, varför måste en del företag krångla till webdesignen på detta vis :va

philsson skrev:
eey har du inte kollat bikerboyz?? alla har en cool skinnjacka där...

Abloy skrev:
Vilken jobbig sida, varför måste en del företag krångla till webdesignen på detta vis :va

Jag håller med! Varenda pryl man gjorde renderade i att man fick sitta å vänta på nå mumbojumbo som skulle laddas! Det uppmuntrar ju inte direkt till slösurfande... :huvet

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back