Alpinestars nyheter - utrustning

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Det dimper ner fler o fler nyheter inom mc utrustning att drägla över. Ta en titt och kolla vad du önskar dig i julklapp! Massa snygga jackor att glida runt i ... Eller som min tjej sa om att ha mcjacka på fritiden, "det är snyggt men ser gay ut i sverige, i usa har alla mcjacka och då är det snyggt" :va

www.alpinestars.com

Det svarta Vector-stället skulle ju matcha hojen helgrymt...vill HA!

SMS: "Hej Tomten! Jag här ätit gröt varje dag och vill önska mig ett blå/vitt MX-1 Race från AlpineStars" :)

morecore skrev:
Di usa har alla mcjacka och då är det snyggt" :va
har aldrig sett nån film där de haft skydd.. skulle de helt plötsligt börja bära skydd till vardags?.. låter riktigt dumt :hihi skydd till vardags och Tshirt på hojen.. :yoparty

philsson skrev:
har aldrig sett nån film där de haft skydd.. skulle de helt plötsligt börja bära skydd till vardags?.. låter riktigt dumt :hihi skydd till vardags och Tshirt på hojen.. :yoparty

Det skulle iofs inte förvåna mig, det är ju amerikanare vi snackar om... :tomten

Vilken jobbig sida, varför måste en del företag krångla till webdesignen på detta vis :va

philsson skrev:
eey har du inte kollat bikerboyz?? alla har en cool skinnjacka där...

Abloy skrev:
Vilken jobbig sida, varför måste en del företag krångla till webdesignen på detta vis :va

Jag håller med! Varenda pryl man gjorde renderade i att man fick sitta å vänta på nå mumbojumbo som skulle laddas! Det uppmuntrar ju inte direkt till slösurfande... :huvet

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard