Alpinestars GPU ställ

Chippen

wwhhaa pttsssiii wwhhaa pttssiii whhaaaa
Gick med
4 Jan 2005
Hoj
Turbo Gixxer
Är lite sugen på ett Alpinestars GPU ställ nått och ha eller? är grymt osäker på om jag ska ta 2 delat eller helt...?

Jag har det två delade och jag är helt nöjd! Funkar bra och kvaliteten är finfin.
Om jag ska vara lite kritisk är det att byxorna töjt sig en hel del men det har andra ställ jag haft oxå gjort.
Slutligen: det finns säkert både bättre och sämre ställ för samma pengar så prova dig fram till det som sitter bäst.

låter bra! töjningen ska man ta en thigtare storlek då? vad betalade ni för era? 2 delat verkar mest praktist men hel ställ e ju fräänt så.. hmm svårt val...

CHIPPEN_no1 skrev:
låter bra! töjningen ska man ta en thigtare storlek då? vad betalade ni för era? 2 delat verkar mest praktist men hel ställ e ju fräänt så.. hmm svårt val...

Min åsikt är, åker du 90% bana har du helställ. På gatan duger, och är ett delat ställ mest praktiskt. Sen finns det undantag osv.

Helstället är oftast dyrare också. Iaf A-stars

Jättenöjd med mitt. Är inne på andra säsongen nu och jag har inte upptäckt några brister. Lite hängigt i röven när man står upp, men sitter perfekt runt rumpen när man sitter på hojen. Jag gav 7500 för mitt (fick 500 spänn i rabatt för att jag är så trevlig :tummenupp )

CHIPPEN_no1 skrev:
Är lite sugen på ett Alpinestars GPU ställ nått och ha eller? är grymt osäker på om jag ska ta 2 delat eller helt...?
Jag är helt nöjd med mitt 2 delade :tummenupp

Bifogat

• sson (1)_edited.jpg
    sson (1)_edited.jpg
    61.7 KB · Visningar: 189
Nu har jag bestämt mig!blir ett delat svart, trevligt när det är halva priset med :)

*DanTheMan* skrev:
Köp helstället,,klart snyggare.Du har ju ändå hela stället på dig när du e ute o brassar ju.... Enda fördelen med delat e ju :va kommer inte på nåt faktiskt.För pissa går utmärkt med mitt helställ,bara dra ner gylfen ,hur svårt kan det va?
lär väll va bättre o ha delat om man är på nån träff el fikar å så... hmmm svårt val ju!

CHIPPEN_no1 skrev:
lär väll va bättre o ha delat om man är på nån träff el fikar å så... hmmm svårt val ju!
Instämmer! Anser att fördelarna för ett delat överväger ett helt! :yoparty

Men smaken e som baken!!!!!!

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP