Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
O på svenska blir det A-nuss!??![]()
Scchh, inte komma och dra över den här givande diskussionen på något irrelevant. Det här är ju en av livets stora frågor.3079731Har du funderat länge på det här eller?
"jag har en tjohej ****"Jag kallar min hjälm sho-hej, för annars skulle det bli "s-ej" vilket är en torskfisk juh![]()
Jag kallar min hjälm sho-hej, för annars skulle det bli "s-ej" vilket är en torskfisk juh![]()
Är det någon som kan skriva A-Star och A-Ness med fonetisk text?
Så man kan uttala det riktigt...
Dal-Mausen
Nu är jag förvirrad, på mina crossstövlar står det både alpinestars på sidan och astars framme på tån. Är det samma stövlar eller olika? Snälla kan nån svara på frågan, svaret kommer vara avgörande i mitt val av krukväxter inför nästa år.
Vad har dojjorna med krukväxterna att göra?![]()
Det förstår du väl, om man är insatt i branschen, att man måste använda rätt sorts kruka till Anessuss Dajneiisium (latin) blomman.
För att den skall växa i rätt hastighet kräver det största precision i luftfuktighet.
Vilket endast kan uppnås om shohej fibrerna i dojjorna är inkörda med äkta crossfotsvett!
Aha, men jag har hört att just Anessuss Dajneiisium blomman är näst intill omöjlig att få överleva i ett klimat som detta, trots den sitter i en crossfotsvettssko![]()
det var ialf det jag läste i en annan shohejtråd.
Har du nåra tips på hur man ska vattna m,m för att få blomman att inte vissna? planterar du i joshimjura samuraijord eller?![]()
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |