Alpinestar?? A-star??

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Hoj
KTM RC8R
Säger du /ni A-star om era alpinestar grejer, i sådana fall ska jag som kör Arlen ness säga A-ness om mina grejer:va

Vi som kör med Spyke ställ säger iaf inte S-ställ :va :D

Jag kallar min hjälm sho-hej, för annars skulle det bli "s-ej" vilket är en torskfisk juh :va

Nu är jag förvirrad, på mina crossstövlar står det både alpinestars på sidan och astars framme på tån. Är det samma stövlar eller olika? Snälla kan nån svara på frågan, svaret kommer vara avgörande i mitt val av krukväxter inför nästa år.

Vi som inte har tid att slösa en massa tid på långa ord måste ju korta ner ord. Ungefär som att man kallar en eventuell flickvän för "öh du" istället för typ Gabriella.

Är det någon som kan skriva A-Star och A-Ness med fonetisk text?
Så man kan uttala det riktigt...

Dal-Mausen

Nu är jag förvirrad, på mina crossstövlar står det både alpinestars på sidan och astars framme på tån. Är det samma stövlar eller olika? Snälla kan nån svara på frågan, svaret kommer vara avgörande i mitt val av krukväxter inför nästa år.

Vad har dojjorna med krukväxterna att göra?:va

Vad har dojjorna med krukväxterna att göra?:va

Det förstår du väl, om man är insatt i branschen, att man måste använda rätt sorts kruka till Anessuss Dajneiisium (latin) blomman.
För att den skall växa i rätt hastighet kräver det största precision i luftfuktighet.
Vilket endast kan uppnås om shohej fibrerna i dojjorna är inkörda med äkta crossfotsvett!

Det förstår du väl, om man är insatt i branschen, att man måste använda rätt sorts kruka till Anessuss Dajneiisium (latin) blomman.
För att den skall växa i rätt hastighet kräver det största precision i luftfuktighet.
Vilket endast kan uppnås om shohej fibrerna i dojjorna är inkörda med äkta crossfotsvett!

Aha, men jag har hört att just Anessuss Dajneiisium blomman är näst intill omöjlig att få överleva i ett klimat som detta, trots den sitter i en crossfotsvettssko:va
det var ialf det jag läste i en annan shohejtråd.
Har du nåra tips på hur man ska vattna m,m för att få blomman att inte vissna? planterar du i joshimjura samuraijord eller?:confused:

men snälla skojjar du lr??hur fan kan man lägga en sån helt värdelös tråd????

Aha, men jag har hört att just Anessuss Dajneiisium blomman är näst intill omöjlig att få överleva i ett klimat som detta, trots den sitter i en crossfotsvettssko:va
det var ialf det jag läste i en annan shohejtråd.
Har du nåra tips på hur man ska vattna m,m för att få blomman att inte vissna? planterar du i joshimjura samuraijord eller?:confused:

Vad jag har hört av min farsas kusins brorsa så påverkas det även av vilken rabatt man fick vid inköpet av stövlarna. Jag är inte säker på om rosenrabatten jag fick kan vara lämplig att använda. Men jag funderar på att använda all lera som jag har sparat när jag har tvättat endurohojen och plantera i den.

Back