Allvarligt detta måste vara ett skämt?

Har du också drabbats av inkontinensproblem "i fast form"

• Antal röstningar
    0
Jag blir den första som nämner ordet analflik i denna tråd, måste ju ha ett samband med allt det här :D

Rocky skrev:
2136043 Därför bajsar man på sig:
Skador i samband med förlossning
Hemorrojder
Oro, stress
Förstoppningar
Diarrésjukdomar
Polyper eller cancer i tarmarna
Operation av tarmar eller slutmuskel
Nervskador
Sjukdomar som ms, parkinson, stroke, demens
Laktos- eller glutenintolerans
Analsex
QUOTE]

Du glömde fylla.

Rocky skrev:
2136122 Det har aldrig varit roligt, ännu mindre roligt nu.

Att det inte är roligt längre kan jag köpa :rolleyes:. Däremot var det visst kul när Ironmike drog igång det hela :fakta

Pinky skrev:
2136135 Att det inte är roligt längre kan jag köpa :rolleyes:. Däremot var det visst kul när Ironmike drog igång det hela :fakta

Jag säger ledsamt men bestämt nej. :pannkyss

Nej nu skall jag ut å köra tills jag skiter på mig. :yoparty

AH hahahahahaha

hennes analflik håller inte tätt... har nog tagit skada av för mycket pillande, tjocka tjejjor gillar ju sånt

:rofl

Kerplunk skrev:
2135942 Hörde när hon ringde in till radion och pratade med Gert Fylking om sitt problem, stackars tjej.

Japp, tycker också det är synd om henne.... Att hon fick prata med Gert Fylking!

:tungan

-Rosen- skrev:
2136446 mmm, vi vill vara lika jävla häftiga som du verkar vara.

Har du inte slutat lipa ännu bara för att jag påstådde i en annan tråd att du är dum med IRONI i tonfallet?

Gå till köket och samtala lite med Mamma skall du se att det blir bättre. :tummenupp

Rocky skrev:
2136462 Har du inte slutat lipa ännu bara för att jag påstådde i en annan tråd att du är dum med IRONI i tonfallet?

Gå till köket och samtala lite med Mamma skall du se att det blir bättre. :tummenupp
nä jag är bara så deppig idag så jag slintar på allt och alla.

dra åt helvete.

EDIT: tror du att jag är så dum så att jag inte förstod att du flippade? det verkar som att du är RIKTIGT korkad för du förstod inte att jag flippade tillbaka

-Rosen- skrev:
2136469

EDIT: tror du att jag är så dum så att jag inte förstod att du flippade? det verkar som att du är RIKTIGT korkad för du förstod inte att jag flippade tillbaka

Nej den misstanken fanns hela tiden, men jag lever efter parollen jävlas med alla men ingen jävlas med mig.
Idiotiskt tänkande javisst men det har fungerat i 26 år och jag sitter inte i rullstol ännu.

Rocky skrev:
2136485 Nej den misstanken fanns hela tiden, men jag lever efter parollen jävlas med alla men ingen jävlas med mig.
Idiotiskt tänkande javisst men det har fungerat i 26 år och jag sitter inte i rullstol ännu.
:hihi najs :tummenupp

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!