Allvarligt detta måste vara ett skämt?

Har du också drabbats av inkontinensproblem "i fast form"

• Antal röstningar
    0
Ja det där skulle man ju gladligen berätta för hela sverige med bild och allt.. :tomten

Yalla! :rofl
Trodde detta bara var ett problem vid FN-tjänst, men det finns alltså i det civila oxå...
Fast hon i artikeln verkar mer ha drabbats av Faraons hämnd... :lol

– Det började strax före jul med att jag fick akut ont och var jättelös i magen. Eftersom jag var på jobbet och hade kunder kunde jag inte gå ifrån... så allt kom i byxorna, berättar hon.
Det var ingen engångshändelse.

Shit, snacka om plikttrogen. För mig hade det inte spelat någon roll om jag haft kunder. Hade jag verkligen behövt gå så hade man ju fått smita undan för att snabbt göra sitt behov istället för att gå med bajs i byxorna...

För att svara på frågan så, nej jag har aldrig haft detta problem och hoppas innerligt att jag aldrig får det heller!

Sicket jävla skit. Rena skitsnacket ju.

Man kan ha vinkorkar till allt möjligt har jag hört.

En del av de där 180.000 måste vara de 10.000 tyska bögarna som Fredrik Lindström befarade.

morlock skrev:
2135901 En del av de där 180.000 måste vara de 10.000 tyska bögarna som Fredrik Lindström befarade.
Ja fy fan, men det kunde ju komma 100 000! Då skulle de lätt kunna utgöra en majoritet!

haha tänk att du ligger i sänghalmen med nån brud sen så börjar du känna doften :slicka
Och nej,jag är inte drabbad :D

Brännström skrev:
2135962 haha tänk att du ligger i sänghalmen med nån brud sen så börjar du känna doften :slicka

Kille frågar tjej: Vad fan är det som luktar?

Tjej svarar: "Skit" i det!

:lol :lol :lol :lol

Tyvärr så är sant att det finns.. :död

Man kan även få lite mindre roliga fistelgångar som leder avföringen ut genom, tex skinkan...

Ni anar inte vad mycket konstigt som finns i dom nedre regionerna! :tungan

Brännström skrev:
2135962 haha tänk att du ligger i sänghalmen med nån brud sen så börjar du känna doften :slicka
inte drabbad av sjukdomen eller det som du själv beskriver :va :lol

jag är inte drabbad av sjukdomen/åkomman

Är det om henne som Torsten Flinck pratar i Sökarna: "Henne knulla ja så sketan sprack!"

ja jag drabbas konstant av detta. speciellt när jag är i simhallen det är jättejobbigt när man sitter i bubbelpoolen o allt vatten blir brunt. vad ska jag göra :D

Homo skrev:
2136026 ja jag drabbas konstant av detta. speciellt när jag är i simhallen det är jättejobbigt när man sitter i bubbelpoolen o allt vatten blir brunt. vad ska jag göra :D

Därför bajsar man på sig:
Skador i samband med förlossning
Hemorrojder
Oro, stress
Förstoppningar
Diarrésjukdomar
Polyper eller cancer i tarmarna
Operation av tarmar eller slutmuskel
Nervskador
Sjukdomar som ms, parkinson, stroke, demens
Laktos- eller glutenintolerans
Analsex

Undrar vad orsaken är i ditt fall, med den "nicken" :rolleyes:

för mycket nattliga rektalövningar på tiptop.. :hihi

naevars jag drabbas inte av detta (personligen iaf..) har svårt att tänka mej att denna sjukdom verkligen existerar

Homo skrev:
Har svårt att tänka mej att denna sjukdom verkligen existerar

Samma här, i mina öron låter detta helt osannolikt för man man känner väl när det "trycker på" eller?

Tror att tjejen i artikeln, får säga till sin kille att nu blir det inget mera "körande" för dig i "tvåan".

:rofl

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...