Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
sven666 skrev:brukar köra utan tanken... now THATS a challenge ;-)
Micke_Lindstrom skrev:Jag brukar köra med min hamster på tanken, om man sätter fast den med dubbelhäftande tejp så brukar den inte ramla av.
eisbaer skrev:Jag brukar köra med Mattias mamma på tanken, om man sätter fast den med dubbelhäftande tejp så brukar den inte ramla av.
eisbaer skrev:Jag brukar köra med Mattias mamma på tanken, om man sätter fast den med dubbelhäftande tejp så brukar den inte ramla av.
. Går lättare att göra nofotstopie då mm..
Men en kort repa med grannens son runt huset. Bara för att han tjatar går ju.stony skrev:Jag kan nog tänka mig att tänja på gränserna där en sjyst fjortis kan få åka med
![]()
såklart!
Rammstein skrev:Såg ett skräck exempel vid brostugan i somras. En gubbe som körde sin 6-7 åriga dotter på hojen, och hon hade en GAMMAL hockey hjälm som satt på trekvart. Gubben verkade tycka att det var en bra skyddsutrustning för han vred rejält på gasen därifrån OCH vad gjorde dom 3 mc poliserna som stod vid trottoaren? Inte ett skit!! Väntade väl på något farligare tex felmonterad regskylt eller dyl....

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |