Allsvenskan 2005

Goodstuff skrev:
HBK är grymt underskattade och kommer göra livet surt för "Topplagen". Janne Andersson - sveriges smartaste tränare? Inte alls omöjligt.
Inte en chans.
Landskrona spelar som ett farmarlag just nu. Halmstad såg riktigt bra ut igår, men dom blir varken 1:a, 2:a, eller 3:a i år......... Tror jag :hihi

Last edited:
hållundan skrev:
Derby idag. Jihaaa. Trist att man inte ska dit.

~31000 biljetter sålda. Undrar om det kommer 10000 till. Skulle inte förvåna mig. Blåvit seger med 3-1.

Hur långt är det mellan Helsingborg och Göteborg?

Thundercat skrev:
Blåvitts tredje mål var riktigt snyggt. :Bugar
Var du på plats?!

Såg matchen på C+. Sella var verkligen värd målet efter dundermissen några minuter tidigare. ÖIS defensiv måste bli bättre om de ska hänga med. Prio ett, sparka/klipp Prytz.

Blåvitt måste få igång Ijeh och Mourad. När Mild är tillbaka vill jag hellre se Sella och Ijeh på topp. Låt Wowoah lira kvar och ta ut Mourad.

Heja blåvitt!

RoLLER skrev:
Vart är du nånstans din apa? Hur gick det mot Elfsborg igår?

:D :rofl :lol :7peta :arsele
Gick ju inte så bra... Men hur gick det för er mot Bajen sa du? Finns bara 2 matcher per säsong som måste vinnas å det är mot Skansenpacket... Resten skiter jag iofs inte i men det går inte ens att jämföra. Så länge vi inte åker ur o inte torskar mot bananmumsarna från Östermalm så är jag nöjd. :tummenupp

Davo skrev:
Gick ju inte så bra... Men hur gick det för er mot Bajen sa du? Finns bara 2 matcher per säsong som måste vinnas å det är mot Skansenpacket... Resten skiter jag iofs inte i men det går inte ens att jämföra. Så länge vi inte åker ur o inte torskar mot bananmumsarna från Östermalm så är jag nöjd. :tummenupp
Låter som en riktig fotbollssupporter! :tummenupp :rolleyes:

hållundan skrev:
Var du på plats?!

Såg matchen på C+. Sella var verkligen värd målet efter dundermissen några minuter tidigare. ÖIS defensiv måste bli bättre om de ska hänga med. Prio ett, sparka/klipp Prytz.

Blåvitt måste få igång Ijeh och Mourad. När Mild är tillbaka vill jag hellre se Sella och Ijeh på topp. Låt Wowoah lira kvar och ta ut Mourad.

Heja blåvitt!

Det blev C+ för min del också idag. Lön på fredag. :död

Mourad är talanglös, fattar inte hur han kan vara uttagen som forward. Det enda han gör är att få frisparkar emot sig när han drar motståndarna i axeln. In med Selakovic istället. Mourad springer ju inte, bara lufsar omkring på planen.

Hoppas att Adam Johansson har spelat till sig Hjalmars plats i backlinjen när Karl Svensson är tillbaka.

Last edited:
Slår man de straffarna förtjänar man inte att vinna. Det var ju trist detta... Jaja, bästa svenska laget i Royal League iaf...

Hoho.... Den 10'e blire Svenska Cupen mot Enskede :)

Jag tycker nästan lite synd om Enskede :(

Man bor ju där....

Back