Allsvenskan 2005

Göteborg-fans hette det ja:

"Knappt 800 åskådare (varav en hel del Örebro-supportrar hade letat sig till Ruddalen på lördagseftermiddagen för att titta på matchen mellan Västra Frölunda och ÖSK."

:tummenupp

Då var 3 "klara" poäng säkrade mot Gefle...
Kom igen nu ELLOS och piska HIV imorgon. Imorgon hejar jag på Elfsborg.

Mac skrev:
Zoran är splittrad:

"Det blir känslomässigt tungt för mig att komma tillbaks till Stadion, många härliga minnen dyker upp från en underbart sagolik resa som jag har deltagit i tillsammans med Djurgården. Jag är fortfarande djurgårdare i mitt hjärta, en gång blårand alltid blårand, Örgryte är bara ett jobb som jag försöker sköta så proffsigt som möjligt."

Årets Största MÅSTEMATCH: Hammarby IF - Djurgårdens IF 18maj på söderstadion :fakta

Måste ju kännas sådär halvkul att höra det Örgrytare :rolleyes:

Mac skrev:
Årets Största MÅSTEMATCH: Hammarby IF - Djurgårdens IF 18maj på söderstadion :fakta

Japps jag håller med, den oxå.

Jag loggade på Ticnet nu för att tjacka plåtar. Trodde det skulle va slut men det fanns plåtar :)

Probbet! 500:- per plåt + 30:- i serviceavgift!!!!! :confused: :näsblod

Osså ska man käka nåra slangar och sänka ett par pilsner. Man landar på en lax innan kvällen e slut. Tusen spänn för att se en fotbollsmatch en måndag.

Njae.... jag fick kalla fötter :(

RoLLER skrev:

Jag loggade på Ticnet nu för att tjacka plåtar. Trodde det skulle va slut men det fanns plåtar :)

Osså ska man käka nåra slangar och sänka ett par pilsner. Man landar på en lax innan kvällen e slut. Tusen spänn för att se en fotbollsmatch en måndag.

Du menar förstås en onsdag o då är det helt ok att lägga en lax på en fotbollsmatch.... Så på med raggsockorna o värm upp dina kalla fötter.. Eller är du kanske rädd att skansens if åker på stryk?

Imorrn smäller det mot Hammarby. Nu vill det till att segrarna börjar komma, SM-guldet ska hem...

2-2 mot Örgryte.... Käns ju sisådär....

Det kommer att bli gött å smiska upp Hammarby till kingdom come den 18'e iaf! Fan va jag ska fira efter den matchen! :banana

RoLLER skrev:

Ja, det är ruskigt dyrt...

Köade till mig en biljett till klacken iallafall (250:-) å det är säkert värt varenda krona.

Bajenpundarnas billigaste biljetter går på 340:- tror jag. Men smakar det så kostar det :)

Djurgården förtjänade en vinst idag, men men, det blir resa till borås nästa måndag :fyllisar

Stadionkorv - Sveriges godaste

RoLLER skrev:

Vad är det för ockerpriser? :3freak

YES!
MFF.s kval till CL kommer att spelas på Malmö stadion. :banana
Då slapp man åka till Köpenhamn och få pisk av polisen i alla fall.

Lite off-topic men ändå :D

Last edited:
Thundercat skrev:
Vad är det för ockerpriser? :3freak
Anledningen till dom höga priserna är att Hammarby har valt att lägga derbyt på Söderstadion istället för Råttsunda och pga detta förlorar man ganska mycket pengar och har därför valt att höja priset på just denna match. Min biljett kostade 365 istället för normala 190 men det var värt varenda krona med tanke på att jag slipper åka till Solna och Råsunda

Alla blårönder som ska till matchen: Smling 18:45 på plattan för att gemensamt åka till söder och visa smågrabbarna hur man lirar boll.

Fy fan vilken kul match det kommer bli -"hammarby kan inte vinna" kommer att eka över söder hela första :) Bara att njuta och se djurgårns maradona samba loss på plan. :fyllisar

597 minuter fick 5 lag på sig... 36 minuter tog det för oss att sänka Wastå :arsele
Skämt osido... fan inte lätt att forsera en 10-0-0 uppställning.

RoLLER skrev:
Fan heller.... Vi smiskar er och går upp i delad ledning i tabellen på 13 pinnar.

Det e GÖTT!
Det är nog bäst att du som bor nära Söderstadion stänger dina fönster imorgon så att du inte blir döv av jublet när Bajen nätar... :banana

Back