Allsvenskan 2005

Davo skrev:
Det är nog bäst att du som bor nära Söderstadion stänger dina fönster imorgon så att du inte blir döv av jublet när Bajen nätar... :banana

HIF har vunnit 1 match på hela säsongen. Vad får dig att tro att dom vinner imorrn. Dom e födda lewsers! :tuttar

Det ska jag ställa mig och skrika på Kvarnen imorrn kväll och sen på Gröne Jägaren. :näsblod

RoLLER skrev:
HIF har vunnit 1 match på hela säsongen. Vad får dig att tro att dom vinner imorrn. Dom e födda lewsers! :tuttar

Det ska jag ställa mig och skrika på Kvarnen imorrn kväll och sen på Gröne Jägaren. :näsblod
Jag fattar inte heller hur bajare kan vara så fanatiska. :confused: :va
Det finns bara ett lag i Stockholm å det är DJURGÅR'N!!!!!!!!!!!!! :tummenupp :yoparty :banana

RoLLER skrev:
Fan heller.... Vi smiskar er och går upp i delad ledning i tabellen på 13 pinnar.

Det e GÖTT!

Ho Ho, den risken är väl ytterst liten. Gården har ju hitills bara mött brödgäng. Höll ju på att torska poäng mot Gävle hemma... :D

Forza! :fyllisar

RoLLER skrev:

Hehe ja det tycker jag att du ska prova, låt mig låna din videokamera o filma spektaklet bara :D

Sweedo skrev:
Jag fattar inte heller hur bajare kan vara så fanatiska.
Det finns bara ett lag i Stockholm å det är DJURGÅR'N!!!!!!!!!!!!!
Vad är det som är så fanatiskt med det jag har sagt? Är det att jag tror på mitt lag eller? :confused: Du måste mena att det finns inget ruttnare gäng än Jyrkårn? :tungan

RoLLER skrev:

Ja hur gick det nu då? Vilka var loosers? Hahahaha

Vart tog alla apor vägen? Kom o kaxa nu då..... Fan va skönt det är att vara full o med 3 pinnar till Bajen....

Undrar också var skansen har flyttat...rätt tyst i andra halvlek från deras läktare...3 poäng jihuuuu :fyllisar

Vanish skrev:
Undrar också var skansen har flyttat...rätt tyst i andra halvlek från deras läktare...3 poäng jihuuuu :fyllisar

De har väl gått hem o sitter o lipar... Tyckte de va rätt tysta i första oxå iofs. FORZA BAJEN ALE ALE ALE ALE. Kul för mål-micke, hoppas han fortsätter så här nu bara :Bugar

RoLLER skrev:
HIF har vunnit 1 match på hela säsongen.

Finns bara ett lag som heter HIF :fatta!

Hammarby = Bajen

Helsingborg = HIF

Nu skall vi bara gå förbi de babyblå igen så är det frid och fröjd

Otee skrev:
Finns bara ett lag som heter HIF :fatta!

Hammarby = Bajen

Helsingborg = HIF

Nu skall vi bara gå förbi de babyblå igen så är det frid och fröjd
Hade inte er "bäste" anfallare andvänt motspelarna som dörrmatta kanske ni hade legat bättre till. :hihi
Den 13:e är det dags för årets match (sett ur skåne-perspektiv), då blir ni av med 3 poäng vad ni än gör. :tummenupp
Tips på matchen HIF-KFF, 0-0 till Kalmar :rofl

Last edited:
Derby idag. Jihaaa. Trist att man inte ska dit.

~31000 biljetter sålda. Undrar om det kommer 10000 till. Skulle inte förvåna mig. Blåvit seger med 3-1.

hållundan skrev:
Derby idag. Jihaaa. Trist att man inte ska dit.

~31000 biljetter sålda. Undrar om det kommer 10000 till. Skulle inte förvåna mig. Blåvit seger med 3-1.

Jag skall dit, med en polare från Holland (Ajax-fan), tänkte visa honom hur riktig fotboll spelas! :3freak

Håller sig vädret blir det nog >40000 (åsså nåra öjsare då)

HBK är grymt underskattade och kommer göra livet surt för "Topplagen". Janne Andersson - sveriges smartaste tränare? Inte alls omöjligt.

Back