Allsvenskan 2005

hållundan skrev:
Riktigt gött!!! :tummenupp

Rosenberg?! Vad hände? Vad gjorde han?
Adrenalin kallas det. Dumt men naturligt.
Strålande domarinsats matchen igenom för övrigt. :tummenupp

Som sagt, i en premiär kan allt hända, Änglarna lyckades perfekt med sin taktik. Malmö fick inte koll på folket vid dom fasta situationerna, ett nytt vapen för IFK?

Gött att Allsvenskan äntligen är på G!!!

hållundan skrev:
Riktigt gött!!! :tummenupp

Rosenberg?! Vad hände? Vad gjorde han?

En malmöspelare gick på Bengt Andersson hårt när han hade bollen och Fredrik Risp skällde ut malmöspelaren när Rosenberg kommer springandes och knuffar omkull Risp. Borde varit rött kort direkt.

Thundercat skrev:
En malmöspelare gick på Bengt Andersson hårt när han hade bollen och Fredrik Risp skällde ut malmöspelaren när Rosenberg kommer springandes och knuffar omkull Risp. Borde varit rött kort direkt.
Vi stod bakom "ert" mål i andra halvlek. Rosenberg får en liten armbågstackling av målvakten och blir lite lack samtidigt som en ICA-anställd kommer fram och ska börja tjaffsa med Mackan, som i sin tur blir sne och gör mål med en ovan nämnde ICA-biträde :D
Ser man det sen ur ett sportsligare perspektiv så, visst var det ett välförtjänt gult Mackan fick för det, men rött? Njae, tveksamt.
Grattis till vinsten ändå Norrlänningar :7peta

:huvet :huvet alltid är man försent ute nu missar man årests match

dif/häcken

jaja man får väll sitta hemma framför radion eller tv:n och heja på DJURGÅRDEn :tummenupp hoppas de vinner :banana

är det fler här som brukar gå på de flesta dif matcherna?
isf villken sektion brukar ni sitta på?

Dangerous Dave skrev:
Vi stod bakom "ert" mål i andra halvlek. Rosenberg får en liten armbågstackling av målvakten och blir lite lack samtidigt som en ICA-anställd kommer fram och ska börja tjaffsa med Mackan, som i sin tur blir sne och gör mål med en ovan nämnde ICA-biträde :D
Ser man det sen ur ett sportsligare perspektiv så, visst var det ett välförtjänt gult Mackan fick för det, men rött? Njae, tveksamt.
Grattis till vinsten ändå Norrlänningar :7peta

Såg du matchen överhuvudtaget? Det var inte Rosenberg som låg ner. :7peta

coolrob skrev:
:huvet :huvet alltid är man försent ute nu missar man årests match

dif/häcken

jaja man får väll sitta hemma framför radion eller tv:n och heja på DJURGÅRDEn :tummenupp hoppas de vinner :banana

är det fler här som brukar gå på de flesta dif matcherna?
isf villken sektion brukar ni sitta på?

Heja Häcken! :banana

Kul tråd! Här gäller det att vara med från början!

Djurgårdare i fotboll.... men Gefle kommer att ha en plats i mitt hjärta oxå.

:banana :banana :banana

Woho

Sjung för gamla Djurgår´n

2-1

känns skönt med vinst som start och riktigt skönt att vara tillbaks på stadion

coolrob skrev:

Woho

2-1

Fan va gött! Jag hörde bara 1-0 målet på sportradion, sen har jag kollat finalhockeyn istället.

coolrob skrev:

Woho

2-1

Skönt med vinst trots att vi inte nådde upp till normal nivå. Sååååå skönt att vara tillbaka på stadion!!

Har inget säsongskort i år men satt på sektion L igår.

FFF - HTB

Vi får se hur DIF klarar sig iår. Tror inte de kommer blanda in sig i någon guldstrid, trots att de har hyfsat lag.

Hoppas Hammarby krossar Assyriska idag, bara för att visa att dom inte hör hemma i Allsvenskan. Tilläggas ska göras att jag absolut inte är ett fan av HIF, vilket lag som helst får gärna krossa Assyriska. Att Örebro vinner med 4-0 mot just Assyriska visar ju att de inte har i Allsvenskan att göra. Tyvärr, men sant.

hållundan skrev:
Vi får se hur DIF klarar sig iår. Tror inte de kommer blanda in sig i någon guldstrid, trots att de har hyfsat lag.

Hoppas Hammarby krossar Assyriska idag, bara för att visa att dom inte hör hemma i Allsvenskan. Tilläggas ska göras att jag absolut inte är ett fan av HIF, vilket lag som helst får gärna krossa Assyriska. Att Örebro vinner med 4-0 mot just Assyriska visar ju att de inte har i Allsvenskan att göra. Tyvärr, men sant.

Hur är det nu för en sån som du? Stöder du IFK Göteborg eller Frölunda i fotboll? Bara en tanke som slog mig med tanke på att Frölunda har ett fotbollslag också.

Alla i Götet lukar fisk

Back