Allmänt snack

Har ni inte gett er ut än? Har varit ute tre helger i rad o denna helgen va jag enda nere i Skåne. Tyckte inte det var kallt om man har underställ, skinnställ o en tröja. Fast det börjar ju faktiskt bli ännu varmare nu o har börjat synas sopmaskiner som tar bort grushelvetet! S upp extra mycket i glomman, där är grus som fan!

Idag stod ja ute i solen hela dan o meka me enduron, fy fan så gött de e i solen ..

Ja det är ju kanon varmt i solen! Därför ska jag åka varje dag tills mitt bakdäck blir platt för gott och att solen inte längre lyser :D

Men inte plockar de ut 240hk vid 50graders nerlägg, så fullt ut nje:arsele

Nu har ju inte en cbr1000rr -06a 240hk, men att dom kör på maximalt med en gp-hoj med 240hk i svängen tvekar jag inte en sek på.
Sen är det ju frågan när däcken släpper? det kan det gör på en 150hk honda också, det är ju bevisat x2 :)

Jaha! Ville ni inte ha med er amatörer ut eller ?:Bugar

Vi åker ju "mopeder" det är vi som inte får åka med dom "stora grabbarna" :rolleyes:

Last edited:
Nu har ju inte en cbr1000rr -06a 240hk, men att dom kör på maximalt med en gp-hoj med 240hk i svängen tvekar jag inte en sek på.
Sen är det ju frågan när däcken släpper? det kan det gör på en 150hk honda också, det är ju bevisat x2 :)

Inte går de från full broms till full (effekt) gas, bortser nu från deras äckliga tractioncontrol.

Men nu handlade det om ironi så nu skiter vi i detta. Ge mig en favorit i repris så jag får det dokumenterat-

har legat sjuk, och är sjuk fortf..
så i helgen blir de åka av iaf =)

Väder!

Premiär Gelleråsen fred.- sönd. :tummenupp Fredag blir det bra även om det blir kallt. Lördag lite regn men det är inte farligt. Söndag ska det komma snöblandad regn enl. prognoser än sä länge. Det blir en ny upplevelse! De har väl haft fel förr eller?! :D

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph