Allmänt snack

Premiär Gelleråsen fred.- sönd. :tummenupp Fredag blir det bra även om det blir kallt. Lördag lite regn men det är inte farligt. Söndag ska det komma snöblandad regn enl. prognoser än sä länge. Det blir en ny upplevelse! De har väl haft fel förr eller?! :D

haha schysst å åka bana i snömodd =)

Behöver er hjälp!
Någon som har depåstöd att låna ut på söndag? Ska ha det för att meka lite med mc på söndag. Givetvis får ni tillbaka det på söndag också!

Behöver er hjälp!
Någon som har depåstöd att låna ut på söndag? Ska ha det för att meka lite med mc på söndag. Givetvis får ni tillbaka det på söndag också!

Jag har ett biltema bak, sånt med L-profiler man lägger svingen på istället för Y-profiler (bobbiner) Bor på bromsplan på norr.

Tack för responsen grabbar:tummenupp Uppskattas väldigt!

Fick låna av skopan så det kommer nog lösa sig :)

Ja nästan ialf, har du rullat ut din moppe ännu?

Hehe, jodå den är har fått sig några mil i år. Var dock ute senast med en massa moppar som du säger, så nu tycker jag det är dax att jag får åka med dom stor pojkarna som har riktiga motorcyklar :)

Hehe, jodå den är har fått sig några mil i år. Var dock ute senast med en massa moppar som du säger, så nu tycker jag det är dax att jag får åka med dom stor pojkarna som har riktiga motorcyklar :)
Bara haka på, dock brukar det bli väldigt impulsivt. Men går alltid ringa eller skicka sms

erbjuden 22 för min leksak?
vad göra?

vill ha 25 för den, så 3k till kan ju inte vara så svårt för snubben att kirra fram?
han är dansk dessutom:3freak

erbjuden 22 för min leksak?
vad göra?

vill ha 25 för den, så 3k till kan ju inte vara så svårt för snubben att kirra fram?
han är dansk dessutom:3freak
Hur länge har du försökt sälja den! 3tusen är inte värt, skicka iväg den och tänk inte på sådana summor.

Dock är jag nog världens bästa säljare enligt köparna, brukar resultera med att jag ger dem pengar plus vara bara för att slippa tala med massa idioter.

lade ut den på annons på blocket för ganska så exakt 1 vecka sedan..

Bara haka på, dock brukar det bli väldigt impulsivt. Men går alltid ringa eller skicka sms

Du får ju gärna dra iväg ett sms om ni ska ut, jag vet ju att man inte får höra av sig till dig innan 15:30 om man inte har gratis bandagar att ge bort :gnissla

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph