crazy rider
Ny medlem
jag kolla väderprognosen nyss på lördag ska det regna på morgonen/förmidan har man tur så är det tort på eftermidan/kvällen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Premiär Gelleråsen fred.- sönd.Fredag blir det bra även om det blir kallt. Lördag lite regn men det är inte farligt. Söndag ska det komma snöblandad regn enl. prognoser än sä länge. Det blir en ny upplevelse! De har väl haft fel förr eller?!
![]()
Behöver er hjälp!
Någon som har depåstöd att låna ut på söndag? Ska ha det för att meka lite med mc på söndag. Givetvis får ni tillbaka det på söndag också!
Behöver er hjälp!
Någon som har depåstöd att låna ut på söndag? Ska ha det för att meka lite med mc på söndag. Givetvis får ni tillbaka det på söndag också!
Du alla andra är nykterister.Hur många var bakfulla idag när de vaknade ?![]()
Du alla andra är nykterister.
Ja nästan ialf, har du rullat ut din moppe ännu?Och det vill du att jag ska tro på![]()
Ja nästan ialf, har du rullat ut din moppe ännu?
Bara haka på, dock brukar det bli väldigt impulsivt. Men går alltid ringa eller skicka smsHehe, jodå den är har fått sig några mil i år. Var dock ute senast med en massa moppar som du säger, så nu tycker jag det är dax att jag får åka med dom stor pojkarna som har riktiga motorcyklar![]()
Hur länge har du försökt sälja den! 3tusen är inte värt, skicka iväg den och tänk inte på sådana summor.erbjuden 22 för min leksak?
vad göra?
vill ha 25 för den, så 3k till kan ju inte vara så svårt för snubben att kirra fram?
han är dansk dessutom![]()
Bara haka på, dock brukar det bli väldigt impulsivt. Men går alltid ringa eller skicka sms
fick upp bruden på bönpallen igår med låga jeans samt string
SUCCCCCÈ !!!
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |