Allmänt snack

Å jösses snälla snälla kan inte jag få vara med?
Jak er jetepra på at chunga Tiina töner.

typiskt... jag som fått en kork sprit av mamma. Tänkte vi 3 kunde dela

Hoppas de har gått bra!! Usch..

Ja blev förbannad igår då de var pissväder hela veckan.. Ställde in hojjen å fixade iordning...
Tro fan att det vart bra väder idag... Så är vädret good imorn blir de åka av.. tänkte köra neråt laxå å kanske dricka sig en kåpp kaffi

Hoppas de har gått bra!! Usch..

Ja blev förbannad igår då de var pissväder hela veckan.. Ställde in hojjen å fixade iordning...
Tro fan att det vart bra väder idag... Så är vädret good imorn blir de åka av.. tänkte köra neråt laxå å kanske dricka sig en kåpp kaffi

Nån som skulla stajla eller nåt o ramlade vad jag förstod..

Inget skadat annat än egot o hojen?

VEM VA DEEE....

det var en R1:a röd/vit på örebro mässan vid macken hörde jag bitchez. det var ingen jag känner

Last edited:
idag runt 17.30 när ja å gumman skulle till Ickea blev ja omkörd så de small av en svart cbr tror jag.. körde söder ut på e18... i like :D

Regn.... regn..... regn... finns det något deppigare än regn.... suck, pust, stön.. jo... snö... 6 månader i fångenskap, slasksnö, regn och mörker.... :gråta

Regn.... regn..... regn... finns det något deppigare än regn.... suck, pust, stön.. jo... snö... 6 månader i fångenskap, slasksnö, regn och mörker.... :gråta
Regn är skit, snö är kul när du tar ut crossen på isen med dubbdäck, se så åk och handla dig en leksak.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra