Allmänt snack

Å jösses snälla snälla kan inte jag få vara med?
Jak er jetepra på at chunga Tiina töner.

typiskt... jag som fått en kork sprit av mamma. Tänkte vi 3 kunde dela

Hoppas de har gått bra!! Usch..

Ja blev förbannad igår då de var pissväder hela veckan.. Ställde in hojjen å fixade iordning...
Tro fan att det vart bra väder idag... Så är vädret good imorn blir de åka av.. tänkte köra neråt laxå å kanske dricka sig en kåpp kaffi

Hoppas de har gått bra!! Usch..

Ja blev förbannad igår då de var pissväder hela veckan.. Ställde in hojjen å fixade iordning...
Tro fan att det vart bra väder idag... Så är vädret good imorn blir de åka av.. tänkte köra neråt laxå å kanske dricka sig en kåpp kaffi

Nån som skulla stajla eller nåt o ramlade vad jag förstod..

Inget skadat annat än egot o hojen?

VEM VA DEEE....

det var en R1:a röd/vit på örebro mässan vid macken hörde jag bitchez. det var ingen jag känner

Last edited:
idag runt 17.30 när ja å gumman skulle till Ickea blev ja omkörd så de small av en svart cbr tror jag.. körde söder ut på e18... i like :D

Regn.... regn..... regn... finns det något deppigare än regn.... suck, pust, stön.. jo... snö... 6 månader i fångenskap, slasksnö, regn och mörker.... :gråta

Regn.... regn..... regn... finns det något deppigare än regn.... suck, pust, stön.. jo... snö... 6 månader i fångenskap, slasksnö, regn och mörker.... :gråta
Regn är skit, snö är kul när du tar ut crossen på isen med dubbdäck, se så åk och handla dig en leksak.

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul