Allahjärtansdag

Bästa presenten

Ett tips om hon är frusen på kvällarna är att ge henne en bäddvärmare (stor som en bäddmadrass). Jag hade nog tackat nej till en sådan förut, men så fick jag en i present :tomten och har använt den dagligen i ett par år nu. Det är det bästa jag någonsin fått! Tack Boostmax! :tummenupp Det känns som att krypa in i en stor varm famn varje kväll! Kanske inte så bra till just 14 februari, men som allmän överaskningspresent, kanske?

Cat skrev:
Tänkte du att ge dig själv dom dära bröstinläggen eller vad? :3freak
...menar om du är singel.... :lol

Annars kan jag ta dom.... :tungan

Inte för att jag någonsin har träffat dig, eller vet hur du ser ut, men jag har ärligt talat aldrig mött en kvinna som skulle se bättre ut med implantat.
(utom i medicinska fall, men då får man dom oftast av landstinget va?)

Man har vad man får och man gör vad man kan med det.
(gäller även oss killar, det man saknar i storlek får man uppväga med varvtal)

Tillbaka till ämnet, för mig räcker en (uppriktig och kärleksfull) puss och kram väldigt långt vilken dag som helst på året. (inte säkert att jag får någon i år),
sexet kan jag faktiskt vara utan just den dagen, det ska aldrig kännas tvunget, och det finns ju 364 andra dagar då det kommer som en spontan överaskning (kanske inte om man får det samtliga 364 andra dagar :hihi )

Men jag förstår kanske lite att tjejer vill ha något annat, det är förmodligen inte prylen dom vill åt ändå, utan känslan av att man har tänkt till och ansträngt sig för deras skull.

Har jag rätt här tjejer?

GuW skrev:
Men jag förstår kanske lite att tjejer vill ha något annat, det är förmodligen inte prylen dom vill åt ändå, utan känslan av att man har tänkt till och ansträngt sig för deras skull.
Har jag rätt här tjejer?

Det är alltid trevligt när personer anstränger sig och ger presenter med en tanke bakom. Men just allahjärtansdag.. då vill jag hellre ha något bara spontant. Och dessutom, hur många fruntimmer uppvaktar sina karlar? Känns som att det alltid är killarna som skall köpa, köpa, köpa och köpa.

Bikerbitch skrev:
Det är alltid trevligt när personer anstränger sig och ger presenter med en tanke bakom. Men just allahjärtansdag.. då vill jag hellre ha något bara spontant. Och dessutom, hur många fruntimmer uppvaktar sina karlar? Känns som att det alltid är killarna som skall köpa, köpa, köpa och köpa.

Jag håller med!! Det känns tyvärr som om lite för många tjejer kräver att bli uppvaktade med dyra presenter.. löjligt ytligt tycker jag.. Det är som sagt bättre att göra något spontant än att tex köpa ett dyrt halsband... vet inte riktigt om jag tycker att det är genom presenter man visar att man gillar varandra :gnissla
Varför inte ha en heldag med varandra... :pannkyss.... börjar med lite uppeggande frukost.... och fortsätter med sjuhel* bra 6....

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back