Allahjärtansdag

hade jag haft flickvän så hade jag bjudit henne på en resa till varmare breddgrader ... typ vietnam, thailand eller västindien. det hade hon nog uppskattat och jag också. Det är så kallt nu ... det skall det inte vara i Skåne.

Kom igen nu, vänd iaf inte detta till att handla om pengar! Det handlar ju om att visa hur mkt man älskar någon.

Är man ett par tycker jag det är givet att man gör något speciellt tillsammans, gärna hela dagen. Ta semester, frukost på sängen, sätt upp små lappar i hela lägenheten, köp blommor, åk & bada, laga god mat tillsammans, ta en promenad, ge massage, älska. :tummenupp

Barrett skrev:
Kom igen nu, vänd iaf inte detta till att handla om pengar! Det handlar ju om att visa hur mkt man älskar någon.

Är man ett par tycker jag det är givet att man gör något speciellt tillsammans, gärna hela dagen. Ta semester, frukost på sängen, sätt upp små lappar i hela lägenheten, köp blommor, åk & bada, laga god mat tillsammans, ta en promenad, ge massage, älska. :tummenupp

Håller med!! :klappar

Barrett skrev:

Det bästa inlägget på länge helt klart!

:tummenupp :tummenupp :tummenupp

charmis skrev:
Nä, vi ganska snälla faktiskt. Vill ju bara ha lite pli på er helt enkelt :tungan
Men jag har en motfråga till er pojkar. Vad skulle ni önska er på alla hjärtans dag?? ja, mer än het sex förstås :tuttar

Tror du fick med det mesta där :hihi

Barrett skrev:

Klockers :tummenupp

Våga vägra allahjärtansdag. Man kan ge/hitta på saker spontant istället. Det är som med julklappar och alla andra högtider. Butikerna tjänar bara enorma slantar på det. Jag vet tjejor som skällt ut sina pojkvänner för att dom inte varit "tillräckligt romantiska" just på den dagen. Det är skrattretande.

Nej hur skulle det vara om folk kunde vara lite kåta, glada och tacksamma istället :tummenupp

Barrett skrev:

Om det är så varje dag då? Ja, ja.. Jag ska bara vara lycklig för det, och det är jag såklart, men om jag köper till honom så förväntar jag mej att han köper till mej. Visst är jag en hemsk människa som precis lika ofta som han kommer hem med blommor och choklad... *surig* och Jannica... Man kan inte ge VARJE dag så varför inte göra 14/2 till en "alltid ge dag" precis som alla firar tex. årsdagar... Är era årsdagar bara "vanliga" dagar oxå??

Är jag så hemsk för att jag vill ha saker? :( Jag tycker att det är mer hemskt att ni killar med flickvänner behöver önska er sex till allahjärtans...

/FW

Ja jag kommer ge mig själv en pedikyr och finmiddag på Gondolen. Jag hoppas att jag komme uppskatta min present.

sova länge..ligga o mysa fram till 5 snåret :rolleyes:
sen upp o laga nån go mat för att sen dra ner på bion eller hyra nån mysig rulle...de e fin fint de :)

Blev dumpad allahjärtansdan förra året... Säger bara LÄGG NER!

:)

watson skrev:
Om det är så varje dag då? Ja, ja.. Jag ska bara vara lycklig för det, och det är jag såklart, men om jag köper till honom så förväntar jag mej att han köper till mej. Visst är jag en hemsk människa som precis lika ofta som han kommer hem med blommor och choklad... *surig* och Jannica... Man kan inte ge VARJE dag så varför inte göra 14/2 till en "alltid ge dag" precis som alla firar tex. årsdagar... Är era årsdagar bara "vanliga" dagar oxå??

Är jag så hemsk för att jag vill ha saker? :( Jag tycker att det är mer hemskt att ni killar med flickvänner behöver önska er sex till allahjärtans...

/FW

Det är väl ändå skillnad på att fira den dagen man träffades än att fira nån fjollig dag som nån hittat på att man ska fira!

Ja, du är hemsk för att du vill ha saker. :) Vill du ha nåt köp det själv!
Det handlar nog inte om att folk BEHÖVER önska sig sex. Vi killar är enkla, det RÄCKER med det. Vi behöver inte ha en massa gulletramsprylar.

watson skrev:
och Jannica... Man kan inte ge VARJE dag så varför inte göra 14/2 till en "alltid ge dag" precis som alla firar tex. årsdagar... Är era årsdagar bara "vanliga" dagar oxå??
/FW

Måste man alltid ge då? Presenter är inget måste. Och årsdagarna är som CorbenDallas säger, något helt annat. Klart att våra årsdagar är speciella, men det är roligare att göra något istället för att köpa något till varandra. Jag säger inte att jag aldrig köpet något till karln, men jag känner inte att dessa "speciella" dagar inkluderar att man måste köpa något. Dessutom måste man ju spara pengarna till hojåkningen som kommer igång snart ;)

charmis skrev:
Måste man bevisa sin kärlek genom saker??? :confused: :va

NEJ TACK!!! :tungan

För min del räcker det om jag får en varm kram och några fina ord. :brinnerup

En massa saker... vad bevisar dom egentligen. Är inte mycket för presenter o sånt. Det finns annat i livet som betyder mer.

Tjing!!

Jag tycker Alla hjärtans Dag är en bra påminnelse om, att vi kanske borde överraska folk oftare som vi bryr oss om...
Sen om det är med en liten blomma han plockat själv, frukost på sängen eller att han köpt olja till min hoj, :D spelar mindre roll! Överraskningar förgyller vardagen! :banana

Sen att det blivit alldeles för kommerciellt just den dagen är ju en annan femma! :kocko

Sara....gillar roliga överraskningar!

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back