Allahjärtansdag

brinckis skrev:
hade jag haft flickvän så hade jag bjudit henne på en resa till varmare breddgrader ... typ vietnam, thailand eller västindien. det hade hon nog uppskattat och jag också. Det är så kallt nu ... det skall det inte vara i Skåne.

skulle du?
de e inte så att du försöker verka romantisk o snäll för att få lite + poäng o försöka finna nån på sporthoj? :D

Hmm... vad ska man ge till en tjej man nyss träffat som man tycker väldigt mkt om, och det är ömsesidigt, fast man inte riktigt vågar tro att det ska bli mer än vänskap?

Det är uppskattat med rosor. :krama 14:e februari. Hur är det, tänker ni på det den dan, eller är det nåt som de flesta glömmer bort.
Jag brukar få säga till min man den dagen om jag ska få en ros över huvud taget, annars blir det inte några...han tänker inte på det. Nu vet jag att han älskar mej ändå..o jag behöver inte ha nåt,..men visst älskar vi uppskattning o små pressenter brudar, hi hi../ Nettan :kär :kär :kär

Om man nu ska göra nåt speciellt den här dan, så tycker nog jag oxå att man ska hitta på nåt tillsammans hellre än att köpa grejer.

Ska det va romantiskt så finns det ju hotell/pensionat där man kan hyra jacuzzi för sig själva tex. Lite gott att dricka på det... Mysigt!
Annars kan man ju ta med tjejen på nån grym konsert eller nåt, om man vill ha lite skoj...

För övrigt borde väl vi singlar göra det här till en allmän partydag istället för att sitta hemma å känna oss överflödiga!! :yoparty :banana
Så e krogen fri från kärlekspar som sitter å tindrar oxå.... :hihi

watson skrev:
Ja,ja... Är hon inte värd mer så... Inte konstigt att ni killar tycker att vi är ondskefulla...

Jag fick tungpiercing i julklapp förra julen och min sambo fick bröstpiercing i ettårspresent. Det är bara att ta ett banklån och hänga med!! :banana

/FW

Ska jag råna en bank eller?

jag har 950 kr i månaden +- 50 spänn, denna månad har jag 1000 spänn, men hur ska jag kunna köpa 15 dosor snus och två st bröstpiercingar ala 400 kr styck = 800.

Men så här ser det ut just nu : en ros + lite smycken ( som vanligt ) och att jag bjuder henne på mc-mässan i göteborg.. ( ujujuj :yoparty )

Jag har ingen andra "halva" att ge något, så jag tänker ge mej själv en riktig krogkväll med bläcka alá Ullis....å den e kul!!! :fyllisar

mb skrev:
Hmm... vad ska man ge till en tjej man nyss träffat som man tycker väldigt mkt om, och det är ömsesidigt, fast man inte riktigt vågar tro att det ska bli mer än vänskap?
En bild på dig själv med knäskrap. :tungan

spectre skrev:
jag har 950 kr i månaden +- 50 spänn
Äsch, så kan du ju inte räkna ifall du bor hemma. Boende, mat mm skulle säkert kosta dig mer än 5 papp per månad om du vill ha samma standard som utflugen. Det du säger är att du har en garanterad tusing över varje månad att göra vad du vill med och det är mer än vad många med egen inkomst har.

mb skrev:
Svårt när man bor på olika orter...

Köp 2 konsertbiljetter eller något annat kul, skicka dom till henne tillsammans med ett fint kort. Sen är det bara hoppas på att du får följa med! :)

Barrett skrev:
Köp 2 konsertbiljetter eller något annat kul, skicka dom till henne tillsammans med ett fint kort. Sen är det bara hoppas på att du får följa med! :)
Ska fundera på det :)

mb skrev:
Äsch, så kan du ju inte räkna ifall du bor hemma. Boende, mat mm skulle säkert kosta dig mer än 5 papp per månad om du vill ha samma standard som utflugen. Det du säger är att du har en garanterad tusing över varje månad att göra vad du vill med och det är mer än vad många med egen inkomst har.

Men jag har ju 900-1000 kr som jag kan köpa vad jag vill för.

Tror inte att du förstod vad jag menade riktigt, jag menade att jag hade 900-1000 kr att leva på HELA månaden..

och det ska räcka till : snus, bussresor till västerås och bensin, olja får jag av farsan så det är lungt.

spectre skrev:
Men jag har ju 900-1000 kr som jag kan köpa vad jag vill för.

Tror inte att du förstod vad jag menade riktigt, jag menade att jag hade 900-1000 kr att leva på HELA månaden..

och det ska räcka till : snus, bussresor till västerås och bensin, olja får jag av farsan så det är lungt.

Skippa snuset då för fan :fatta!

Skulle aldrig syssla med sån skit, iallafall om jag inte hade pengar... Snusar eller röker man får man väl skylla sig själv... :7peta

Cathy skrev:
För övrigt borde väl vi singlar göra det här till en allmän partydag istället för att sitta hemma å känna oss överflödiga!! :yoparty :banana
Så e krogen fri från kärlekspar som sitter å tindrar oxå.... :hihi

Kanonide!!! :fyllisar förjävla bra faktiskt! :öl

Kärlekspar är jag gärna utan.... :gnissla

spectre skrev:
Jag mår lite dåligt just nu och jag måste ha nått som kan trösta mig.
Känner igen det där. Många som börjar/börjar igen med tobak i samband med stress, press och sorg.

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back