Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Superbee skrev:vaaaaaaaa ehyy när e alla hjärtans dag? allvarligt!
Tomejj skrev:Och ja, jag är en toffel
)
.....]spectre skrev:ska vi bilda klubb?
jag ska nog köpa lite blommor och nån liten nalle ( brukar ALLTID vara uppskatat av det täckta könet.)
och eventuellt nått fint smycke ( iofs har jag köpt örhängen och halskedja vid samtliga "sakbytarstunder" i 1.5 år nu)
vad kan man annars ge tjejer? [utom en satans omgång i rajjan som dom aldrig kommer glömma.....]

Dom är onda, allihopa... Beklagar...Barrett skrev:En 4-dagars trip till Prag va uppskattat![]()
Men vad hjälpte det?![]()
/Ny Dumpad
pw skrev:Prova med presentkort på massage, ansiktsbehandling, manikyr, sminklektion (brukar makeupaffärer tillhandahålla), skit i å byta saker ibland... en helkväll på krogen så hon blir redigt på fyllan![]()
]spectre skrev:låter fan inte så dumt.. ska kolla upp dettack för tipsen
[tänkte dra med henne till en piercing studio och få hennes rattar piercade, men 800 spänn är lite väl mkt]
hållundan skrev:Dom är onda, allihopa... Beklagar...![]()

Nä, vi ganska snälla faktiskt. Vill ju bara ha lite pli på er helt enkeltpw skrev:mm akta sig...ska man![]()

charmis skrev:Vad skulle ni önska er på alla hjärtans dag?? ja, mer än het sex förstås![]()
skulle inte vilja ha något annat än grymt sex ... fan saker kan man f*n köpa själv.charmis skrev:Nä, vi ganska snälla faktiskt. Vill ju bara ha lite pli på er helt enkelt![]()
Men jag har en motfråga till er pojkar. Vad skulle ni önska er på alla hjärtans dag?? ja, mer än het sex förstås![]()
spectre skrev:låter fan inte så dumt.. ska kolla upp dettack för tipsen
[tänkte dra med henne till en piercing studio och få hennes rattar piercade, men 800 spänn är lite väl mkt]
watson skrev:Ja,ja... Är hon inte värd mer så..
charmis skrev:Nä, vi ganska snälla faktiskt. Vill ju bara ha lite pli på er helt enkelt![]()
Men jag har en motfråga till er pojkar. Vad skulle ni önska er på alla hjärtans dag?? ja, mer än het sex förstås![]()

spectre skrev:låter fan inte så dumt.. ska kolla upp dettack för tipsen
...där kan ni ligga på era britsar bredvid varann o hålla handen.....sååå gulligt!

|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!