Alla vi med ny hoj inför säsongen 2007

Ja fy fan va nöjd jag är. Jag har vart besatt av den sedan jag såg den. När jag provsatt skiten hos handlaren var de kört.... Den passar mig sjukt bra. Ljudet, vridet, köregenskaperna & ettrigheten är bara oslagabart. Dessutom så är den lika snabb som en CBR1000 till 200!

Alltså enl tidningen BIKE:s tester förra året så gjorde SD:n 0-200 på 11,3 sek och CBR 1000 gjorde densamma på 8,0 sek. Fast vore det sant så skulle jag nog vara väldigt intresserad (är jag ändå):)

smaken som baken var det.en sv1000...nä...org definitivt inte.det enda som e fint på den e baklyktan o en sån sitter på min SP1:)

Nä tycker inte sv´n är så jättesnygg orginal heller, bra att du bytat baklampor
för dom är inte (heller:tuttar ) snygga på sp1:an, annars är det en cool hoj :yoparty

Aprilia RSV 1000 Factory -04

Köpte den här godbiten i höstas... Han väl köra typ 15 mil innan den ställdes av...

Har införskaffat PC3 till den och ska även inhandla ett helsystem när ekonomin tillåter...

Bifogat

• Aprilia min.jpg
    Aprilia min.jpg
    91.6 KB · Visningar: 158
Sådär, handlade precis en husa 650 04 med akra hel. som ska hämtas nästa vecka.
Kmr bli fint!

MIN FÖRSTA SÄSONG BÖRJAR SNART HAR TAGIT KORTET HEHE!!
har kört tävlingar men nu ska jag bli en roadrunner med min sprillans yamaha ybr 125, tyvärr kunde jag inte lägga upp bild men checka garaget så ser ni!

Vi får väl se i sommar hur snabb den är :FU

Ha ha... Du kommer bara se mitt :arsele (så länge ja slipper åka motorväg då kanske....)

Alltså enl tidningen BIKE:s tester förra året så gjorde SD:n 0-200 på 11,3 sek och CBR 1000 gjorde densamma på 8,0 sek. Fast vore det sant så skulle jag nog vara väldigt intresserad (är jag ändå):)

Det stämmer säkert... :gnissla Men min hoj är lite drevad så de gör säkert något på tiden men det kvittar ju. Körde faktist mot en CBR600 SuperStock hoj & en CBR1000 i somras. Jag va före dom båda tills jag blev omåkt vid ca: 200. Beror ju säkert på vem som kör & hur vi fick till sarterna & så va de bara en repa för skojs skull....

Last edited:
Ha ha... Du kommer bara se mitt :arsele (så länge ja slipper åka motorväg då kanske....)

Ja, på kurviga vägar blir jag säkert frånåkt så det skriker om det. Men vi snackade ju 0-200km/h vilket jag förutsätter är rakt fram. Förbered dig på att bli smiskad!

Ja, på kurviga vägar blir jag säkert frånåkt så det skriker om det. Men vi snackade ju 0-200km/h vilket jag förutsätter är rakt fram. Förbered dig på att bli smiskad!

fan vad ni 2 gnabbar, jag kommer att få vänta länge på er med NASTY:D

just det, har köpt en sxv 550

wheelie.jpg

svart.jpg

525 exc med 35 timmar på mätaren! Fick svarta och orangea kåpor till. Och självklart motardkit! cool bild va? hihi :yoparty

Last edited:
Den nya 07an

Bifogat

• stabreve-nya.jpg
    stabreve-nya.jpg
    47.5 KB · Visningar: 311
  • sladd-nya.jpg
    sladd-nya.jpg
    27.3 KB · Visningar: 235
Jag ropade hem påtvåhjul mässans etanolhoj, ska hämta den om några veckor. Ingen sporthoj men rätt cool ändå. :tummenupp

Bifogat

• 1900.jpg
    1900.jpg
    127.7 KB · Visningar: 156
Jag skaffade ny hoj i slutet på förra året.
Det blev en Honda CBR 600RR -05

Bilden är från banåkningen den 16 December.
(All reklam och numret är nu bortaget)

Bifogat

• Namnlöst-1 kopiera.jpg
    Namnlöst-1 kopiera.jpg
    125.8 KB · Visningar: 109
Köpte en SP1:a -00 förra året men hann ju inte så många mil ( tillräckligt för att Harry skulle lägga sig i min körning..:mad: ) så jag räknas nog som med ny hoj 2007. Som vanligt så kan man ju inte hålla fingrarna i styr så nu modifieras det...
/Snake

Bifogat

• Kopia av DSC00283.JPG
    Kopia av DSC00283.JPG
    37.5 KB · Visningar: 86
  • Kopia av DSC00351.JPG
    Kopia av DSC00351.JPG
    21.7 KB · Visningar: 98
Last edited:
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...