vtwin
Kronisk snigel
Honda CBR 1000RR USA import -06a
fick hem den förra året men han juh knappt åka med den då
så det blir juh ganska nytt
sen en husaberg 650 -04a men ingen bild på den![]()
Snyggare finns inte!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Honda CBR 1000RR USA import -06a
fick hem den förra året men han juh knappt åka med den då
så det blir juh ganska nytt
sen en husaberg 650 -04a men ingen bild på den![]()
Ja fy fan va nöjd jag är. Jag har vart besatt av den sedan jag såg den. När jag provsatt skiten hos handlaren var de kört.... Den passar mig sjukt bra. Ljudet, vridet, köregenskaperna & ettrigheten är bara oslagabart. Dessutom så är den lika snabb som en CBR1000 till 200!
smaken som baken var det.en sv1000...nä...org definitivt inte.det enda som e fint på den e baklyktan o en sån sitter på min SP1![]()
) snygga på sp1:an, annars är det en cool hoj 
Vi får väl se i sommar hur snabb den är![]()
(så länge ja slipper åka motorväg då kanske....)Alltså enl tidningen BIKE:s tester förra året så gjorde SD:n 0-200 på 11,3 sek och CBR 1000 gjorde densamma på 8,0 sek. Fast vore det sant så skulle jag nog vara väldigt intresserad (är jag ändå)![]()
Men min hoj är lite drevad så de gör säkert något på tiden men det kvittar ju. Körde faktist mot en CBR600 SuperStock hoj & en CBR1000 i somras. Jag va före dom båda tills jag blev omåkt vid ca: 200. Beror ju säkert på vem som kör & hur vi fick till sarterna & så va de bara en repa för skojs skull....Ha ha... Du kommer bara se mitt(så länge ja slipper åka motorväg då kanske....)
Ja, på kurviga vägar blir jag säkert frånåkt så det skriker om det. Men vi snackade ju 0-200km/h vilket jag förutsätter är rakt fram. Förbered dig på att bli smiskad!

Ja, på kurviga vägar blir jag säkert frånåkt så det skriker om det. Men vi snackade ju 0-200km/h vilket jag förutsätter är rakt fram. Förbered dig på att bli smiskad!

fan vad ni 2 gnabbar, jag kommer att få vänta länge på er med NASTY![]()
just det, har köpt en sxv 550

Killen med sämst hoj måste ju försöka hävda sig på något sätt... jag tycker synd om dig!![]()

/Går ut i garaget och kollar.... nä då den var kvarSuzuki Sv 650S -03 (uttagen 05), 67 mil.
Inhandlades i lördags!![]()
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!