alla-människor-är-individer-som-jag-respekterar-tråden

Nurse Ratched skrev:
Självklart ska man ta ansvar för sina handlingar. Du måste dock ställa dig frågan: hur många människor hade Hitler ihjäl? Jag antar att man ska stå för sina egna handlingar men såvitt jag vet dödade inte Hitler särskilt många för egen hand. Är hans skuld då att han sa att folk skulle utrotas?Är i sådana fall de som i denna tråd tycker att vissa människor som ska avlivas skyldiga om någon annan dödar dem? Bena gärna ut skuldfrågan kontra ansvar kontra person så vore jag tacksam då jag inte förstod din logik...

/Hising

Min "logik" var mer ställd som en fråga.
Jag påstår ingenting faktiskt..

eus skrev:
Tänkte att du inte fick tillräckligt med kärlek som barn

Och varför skulle jag inte ha fått det. Bara för att jag hatar alla äcklen o pervon i världen eller?
Ok om att jag skulle kunna slå ihjäl ett peddo äckel och det inte gör mig till en bättre människa men det blir ändå ett svin mindre. Så e det.

gixxer_chrille skrev:
Ok om att jag skulle kunna slå ihjäl ett peddo äckel och det inte gör mig till en bättre människa men det blir ändå ett svin mindre. Så e det.
Det skulle försvinna ett och tillkomma ett. Det skulle alltså vara lika många som tidigare.

Apropå ingenting och att jag vill skriva ett inlägg så tänkte jag mest säga att jag hatar alla.

Inte en chans att jag ger min respekt till alla människor.. Precis som andra skrivit är detta något man förtjänar...

Skall jag skriva på nån lista så blir det NoicE's lista...

Ang. Psyksjuka som mördar och får vård..
Jag kan inse att de är sjuka och mår dåligt men visst f-n måste de ta ansvar för sina handlingar.. Är du psyksjuk och har ihjäl någon skall man f-n inte dömas till vård. Har du haft ihjäl någon har du satt dig själv i en position där du bestämt att du har rätten att bestämma över andras liv. Såna människor går inte att ha i ett civiliserat samhälle!! :fatta!

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...