Alla Hjärtans Dag

Kevorkian skrev:
Jag förstår inte riktigt syftet med att gå ut med att man tycker andra människor är fula och konstiga. Kanske lite omprioriteringar vore på sin plats, eller?

Lägg av... du tycker ju inte själv att alla är fina eller snygga och okonstiga så det håller inte.

Vad heter det när man gillar att sätta på lik?
Iaf så vill jag inte känna mig som sådan.

Solis snake: klart de får se ut som de vill, men jag kollar ju inte åt deras håll direkt.
oftast är det ju de i tonåren som håller på så. De i min ålder som ser ut så har riktiga problem. Tror på häxkonst o sånt..... jösses vilken grej att engagera sig i :rolleyes:

Mavve skrev:
Lägg av... du tycker ju inte själv att alla är fina eller snygga och okonstiga så det håller inte.

Vad heter det när man gillar att sätta på lik?
Iaf så vill jag inte känna mig som sådan.

Solis snake: klart de får se ut som de vill, men jag kollar ju inte åt deras håll direkt.
oftast är det ju de i tonåren som håller på så. De i min ålder som ser ut så har riktiga problem. Tror på häxkonst o sånt..... jösses vilken grej att engagera sig i :rolleyes:

Visst tycker jag också att vissa är mer attraktiva än andra, men jag dömer inte folk efter deras utseende vilket jag tycker skett här.

Edit: Folk som sätter på lik kallas nekrofiler. Hur skulle du se ut för att känna dig som en sån? Vet du hur nekrofiler generellt ser ut?

Last edited:
Problemet är inte att de sminkar sig då de ser ut som skit, utan att de är satanister som offrar djur, dricker blod, mördar invandrare i parker osv. Usch säger jag.

Markus skrev:
Problemet är inte att de sminkar sig då de ser ut som skit, utan att de är satanister som offrar djur, dricker blod, mördar invandrare i parker osv. Usch säger jag.

Är du på riktigt eller?
Har polare som sminkar sig så, dom dricker inget blod, offrar inte djur till satan och dom mördar inte invandrare, dom är rätt fredliga av sig.

Hoppas det var ironi du använde dig av fast jag har svårt att se den...

På min skola satt det hjärtan på varenda skåp där det stog ex Gud ällskar alla.. osv...
DETNI!

Rstu skrev:
På min skola satt det hjärtan på varenda skåp där det stog ex Gud ällskar alla.. osv...
DETNI!
Glammigt värre. Det kan inte ha varit i sverige va?

Kevorkian skrev:
Visst tycker jag också att vissa är mer attraktiva än andra, men jag dömer inte folk efter deras utseende vilket jag tycker skett här.

Edit: Folk som sätter på lik kallas nekrofiler. Hur skulle du se ut för att känna dig som en sån? Vet du hur nekrofiler generellt ser ut?

Jag kan lätt döma ett sådant vandrande lik efter dess utseende. Hade en sån kommit in på mitt kontor o frågat efter jobb hade jag bara skickat ut henne o bett henne komma tillbaka när hon kan klä sig mer passande och låta bli clownsminket.

Nekrofiler ser ut som vilka som helst, men nu diskuterade vi tjejer som ser ut som lik och skulle jag bli tillsammans med en sådan hade jag känt mig som en nekrofil - utan att sminka mig som henne :D

Nyheter
Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!