toca1
NinjaClubSweden
När fan e det???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

mb skrev:Jag är nykär
Ok, vet att jag brukar säga att det är en kemisk obalans i hjärnan, men skiter i det just nu![]()
Japp, det känns riktigt bra efter evinnerliga tider som singel.Kevorkian skrev:Fan vilken lyckost du är![]()
honkiie skrev:tror katten ska få rejält med köttfärs sen ska jag se lost in translation, gråta och äta chokladglass
Gå in på helgon.net och leta upp en gothareMavve skrev:Idag ska man ha en dejt - hjälp till nu lite för jag har ingen.
Hur och vad skall jag göra så gör jag det - har astradit idag.
Allt förutom att ragga på lunar![]()
mb skrev:Gå in på helgon.net och leta upp en gothare![]()

ups.. de e ju måndag den 14 idag ju!Masonit skrev:14:e, måndag.![]()
\Masonit
Mavve skrev:En vad?
En tjej av gothisk härkomst eller?
De är ju normala ja....![]()

Solid snake skrev:Och där drog vi alla över en kam.![]()

Mavve skrev:Tyvärr så är det bara så att man inte kan vara normal om man ser ut som ett lik och gillar att dekorera med dödskallar samt målar alla sina tapeter svart.
Hur trevliga de än är finns det alltid nån störning hos dem som gör att de gillar sånt skit. Vem vill se ut som ett lik - vit i huvet o svart runt ögonen?
Annars e jag jävligt snäll![]()
Solid snake skrev:Hur vet du att alla är så?
Har snackat med många tjejer som enligt dig är "normala" som lyssnar på black metal, death metal och massa sån musik.
Tror du att bara för att man har svarta kläder och sminkar sig svart runt ögonen så skär man upp handlederna och sånt?
Gillar nog mer tjejer som lyssnar på sån musik för dom behöver inte snacka skit om alla andra som dom flesta "normala" tjejerna gör.
vilket som är det inte snyggt. inte det minsta.
Fluxir skrev:inget fel på å lyssna på sån musik, men fan, många av dem ser ju ut som jag vet inte riktit vad, lik va en ganska bra gänförelse...vilket som är det inte snyggt. inte det minsta.
EDIT: eftersom det är allahjärtans dag har jag faktiskt skickat blommor till en söt flicka. får väl se vad som händer... hoppas hon blir glad iaf.![]()
Fluxir skrev:inget fel på å lyssna på sån musik, men fan, många av dem ser ju ut som jag vet inte riktit vad, lik va en ganska bra gänförelse...vilket som är det inte snyggt. inte det minsta.
EDIT: eftersom det är allahjärtans dag har jag faktiskt skickat blommor till en söt flicka. får väl se vad som händer... hoppas hon blir glad iaf.![]()
|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |