Alla Hjärtans Dag

Jag är nykär :kär

Ok, vet att jag brukar säga att det är en kemisk obalans i hjärnan, men skiter i det just nu :tomten

mb skrev:
Jag är nykär :kär

Ok, vet att jag brukar säga att det är en kemisk obalans i hjärnan, men skiter i det just nu :tomten

Fan vilken lyckost du är :tummenupp

Edit: Men det är väl också kemisk "obalans" det handlar om.

Får väl bli ett gäng center till en polare på måndag.

Tyckte om den dagen innan, nu är den fan bara skräp liksom julafton där man tvingas vara tillsammans med någon för att det ska uppfylla sitt syfte.

tror katten ska få rejält med köttfärs sen ska jag se lost in translation, gråta och äta chokladglass

Idag ska man ha en dejt - hjälp till nu lite för jag har ingen.
Hur och vad skall jag göra så gör jag det - har astradit idag.

Allt förutom att ragga på lunar :D

Mavve skrev:
Idag ska man ha en dejt - hjälp till nu lite för jag har ingen.
Hur och vad skall jag göra så gör jag det - har astradit idag.

Allt förutom att ragga på lunar :D
Gå in på helgon.net och leta upp en gothare ;)

Solid snake skrev:
Och där drog vi alla över en kam. :ajjabajja

Tyvärr så är det bara så att man inte kan vara normal om man ser ut som ett lik och gillar att dekorera med dödskallar samt målar alla sina tapeter svart.
Hur trevliga de än är finns det alltid nån störning hos dem som gör att de gillar sånt skit. Vem vill se ut som ett lik - vit i huvet o svart runt ögonen?

Annars e jag jävligt snäll :brinnerup

Mavve skrev:
Tyvärr så är det bara så att man inte kan vara normal om man ser ut som ett lik och gillar att dekorera med dödskallar samt målar alla sina tapeter svart.
Hur trevliga de än är finns det alltid nån störning hos dem som gör att de gillar sånt skit. Vem vill se ut som ett lik - vit i huvet o svart runt ögonen?

Annars e jag jävligt snäll :brinnerup

Hur vet du att alla är så?
Har snackat med många tjejer som enligt dig är "normala" som lyssnar på black metal, death metal och massa sån musik.

Tror du att bara för att man har svarta kläder och sminkar sig svart runt ögonen så skär man upp handlederna och sånt?

Gillar nog mer tjejer som lyssnar på sån musik för dom behöver inte snacka skit om alla andra som dom flesta "normala" tjejerna gör.

Solid snake skrev:
Hur vet du att alla är så?
Har snackat med många tjejer som enligt dig är "normala" som lyssnar på black metal, death metal och massa sån musik.

Tror du att bara för att man har svarta kläder och sminkar sig svart runt ögonen så skär man upp handlederna och sånt?

Gillar nog mer tjejer som lyssnar på sån musik för dom behöver inte snacka skit om alla andra som dom flesta "normala" tjejerna gör.

inget fel på å lyssna på sån musik, men fan, många av dem ser ju ut som jag vet inte riktit vad, lik va en ganska bra gänförelse... :3freak vilket som är det inte snyggt. inte det minsta.

EDIT: eftersom det är allahjärtans dag har jag faktiskt skickat blommor till en söt flicka. får väl se vad som händer... hoppas hon blir glad iaf. :banana

Fluxir skrev:
inget fel på å lyssna på sån musik, men fan, många av dem ser ju ut som jag vet inte riktit vad, lik va en ganska bra gänförelse... :3freak vilket som är det inte snyggt. inte det minsta.

EDIT: eftersom det är allahjärtans dag har jag faktiskt skickat blommor till en söt flicka. får väl se vad som händer... hoppas hon blir glad iaf. :banana

Jaaa, vi hackar på dom för att dom inte ser ut som alla andra, för att dom har en egen stil, jag menar dom får ju inte se ut som dom själva vill.

Om alla hade sett ut så och du hade stuckit ut med JL tröja o sånt så kan du ju tänka dig att alla tycker att du ser för jävlig ut...

Fluxir skrev:

Jag förstår inte riktigt syftet med att gå ut med att man tycker andra människor är fula och konstiga. Kanske lite omprioriteringar vore på sin plats, eller?

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN