Alla hjärtans dag

!ante

Ny medlem
Gick med
23 May 2005
Hoj
Honda Nsr -98
Hej! har ett litet problem att det snart är alla hjärtans dag och inte har kommit på något att köpa till min älskade flickvän. Någon som har något tips på något som inte är allt för dyrt?

ha en bra dag!//Andreas

!ante skrev:
Hej! har ett litet problem att det snart är alla hjärtans dag och inte har kommit på något att köpa till min älskade flickvän. Någon som har något tips på något som inte är allt för dyrt?

ha en bra dag!//Andreas

choklad och rosor är väll alltid populärt? :)

www.interflora.se

finns allt mellan 100-4000 kr typ, riktigt snabb leverans också (om man betalar tillräckligt kan det vara framme inom två timmar hehe), vanligast kommer det samma dag (beställt innan 12.00) eller dagen efter.

är det fint väder så kan du ju oirdna en liten vinterpicknick.... goid mat, något att dricka och en varm filt att mysa under.... hade iaf jag önskat att någon gjorde för mig.... :(

Vilket datum?
Dator kalendern och telefonen saknar denna info.

grömpa skrev:
Jo det är populärt men nu är det så att man vil hitta på något annorlunda :) Och det där med vinterpicnic lät kul fast jag har tuvär ej möjligheten att gnomföra något sådant :( pga att hon bor en bit ifrån mig och vi träffas bara på helgerna.

Last edited:
Jag förstår inte hysterin att alltid springa o köpa massa saker så for det kommer en "speciell" dag. Kommersiellt tjafs!

Alla hjärtans dag handlar om kärlek... ge henne det :tummenupp

(sorry om jag lät lite bitter men jag sitter här och e bakis)

Jag ska köpa en elektrisk juicepress, för en sån vill jag ha... Har tröttnat på den "manuella".

Regeln för presenter är alltid: Köp något du själv har glädje av. Parfym, underkläder eller typ juicepress. Man får inte vara dum! :hihi

Mcbrud skrev:
är det fint väder så kan du ju oirdna en liten vinterpicknick.... goid mat, något att dricka och en varm filt att mysa under.... hade iaf jag önskat att någon gjorde för mig.... :(

:pannkyss

Starstriker skrev:
MUAHAHA. Det verkar inte vara någon som fattade det där. Hahaa

Carpe Me kanske :rolleyes:

Mcbrud skrev:

Skulle kunna ordnas. :rodnar

Varför ska alltid killen köpa saker?

Jag ska önska mig en massage och god mat, sen ska jag älska henne på kvällen :tummenupp

grömpa skrev:
Mm, eller choklad(t)rosor. :)

Inled kvällen med middag följt av jordgubbar och smält choklad (dopp som ger dopp). Köp på dig några olika massageoljor och bjud på en rejäl massage efter middagen.

Tycker vi kan avskaffa hela dagen... finns ingen poäng med de hela... :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

Back