MiZou
Ny medlem
jag tror jag ska köpa en soda-streamer lr nåt, det vill hon säkert ha, plus att jag vill ha det själv...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Avanti skrev:Får du ingenting från din flickvän??
Mackan skrev:en hemlagad 3- rätters o ett rött band runt snoppen efteråt![]()
Gustav1 skrev:

Blir tjejerna så avtända när de ser dig att det verkligen behövs ?Gustav1 skrev:

Fick du ett grattis-inlägg på sporthoj!!! Det skulle jag med vilja ha....2fast4hjo skrev:Killen fyller 32 den 14 feb..idetorka på vad jag ska ge honom i födelsedagspresent
Fick en sådan förra året, blir svårt att toppa det![]()

Jeg mente en present den 14/2. Gir svenska flickor presenter den 14/2?Empa skrev:Jo det är klart, levde på henne när vi träffades. Men nu är vi kvitt.
!ante skrev:Hej! har ett litet problem att det snart är alla hjärtans dag och inte har kommit på något att köpa till min älskade flickvän. Någon som har något tips på något som inte är allt för dyrt?
ha en bra dag!//Andreas
Kerplunk skrev:Usch, det är inge kul att va singel på Alla hjärtans dag, till nästa år ska jag sluta med mina playerfasoner och skaffa mig ett stadigt förhållande...![]()

Avanti skrev:Jeg mente en present den 14/2. Gir svenska flickor presenter den 14/2?
Empa skrev:Jo något har man väl fått någon gång. Söta gossedjur man har jättemycket andvändning för.
|
|
Harley-Davidson lanserar RIDE
Pressrelease från Harley-Da... |
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller