Alla Göteborgare...

Blue_F skrev:
Aj då... Då kan inte jag vara med :4skrika
Bor ju inte i göteborg... än. Men jag skall ner och prata med min blivande arbetsgivare på fredag 18/3. Men det kanske finns möjlighet till två garageträffar?? :rolleyes: Kommer nog stanna i göteborg den helgen.
Attans, just fredagen den 18 är jag fullt upptagen med diverse leksaker och tjejkompisar :D

men du får la komma förbi då ;) Nej men stannar du över den helgen där så kanske vi kan fixa nått på lördag eller söndag, risken blir då att det blir senare på kvällen eftersom jag jobbar på dagarna den helgen, och alla kanske inte vill sitta och disskutera sådanna saker kl 21 en Lördagskväll

men vi kanske kan ses på lördagen efter jobbet om du inte har nått annat för dig så kan vi se hur långt jag kommit osv. ??

@ Black-Wolf: om du kommer på garageträffen den 26/3 kommer det att finnas gott om info om olika lokaler och prisexempel!

Om ni vill kontakta mig angående detta: skicka ett PM så får ni mitt nr så kan vi ta det via telefon, ska åka och jobba strax så jag sitter inte framför datorn på ett par timmar nu!

Tyker detta verkar vara en mycket bra ide. Måste själv ha något ställe att ha hojen på o det e alltid bra om det finns händiga människor som eventuellt kan hjälpa till med lite meckande. Att bilda en klubb vore också tufft. Få lite mer sammanhållning. Ha gemensama körningar osv är alltid trevligt. Själv har jag ju erfarenhet av ROH (Riders of Helsingborg).Det är ett sammansvetsat gäng som e hur sköna som helst. Sedan så var alltid andra som var intresserade som dök upp på våra körningar. Alla var välkommna. Sådant är alltid trevligt.
Egna tröjor och sånt kanske man kan fixa i ett senare skede.För vilket mc gäng har inte egna tröjor hehe :D

Miss_Orchidee skrev:
@ Black-Wolf: om du kommer på garageträffen den 26/3 kommer det att finnas gott om info om olika lokaler och prisexempel!

QUOTE]

Ok...men det var den 28:e eller?

/BW

1. Miss_Orchidee
2. Lion
3. Farfar
4. Black-Wolf
5. Hassethehen

1. Miss_Orchidee
2. Lion
3. Farfar
4. Black-Wolf
5. Hassethehen
6. Gottis

skall försöka komma :tummenupp

Klart vi ska ha tröjor...:hihi
har redan satt 20 st ui tryck... Miss_Orchidee´s bitchar står det på dom :D

Nej men ja röstar ev. för tröjo om det inte blir för dyrt osv...
Ja har några lokaler på g, dock lite mycket inro för att dra det här. Jag rekomenderar ALLA som vill vara med, eller bara vill kolla läget, att dyka upp den 28/3 kl.20.00 på Fröken Olssons Kafé

Har sammansatt en lista med folk, och lokaler att prata med osv. så arbetet skrider frammåt!

Joshi, ja hoppas att se dig den 28/3 så får du reda på allt du behöver veta och lite till! Även hur man kletar ut gredden på tallricken efter kladdkakan :tummenupp

Miss_Orchidee skrev:
Klart vi ska ha tröjor...:hihi
har redan satt 20 st ui tryck... Miss_Orchidee´s bitchar står det på dom :D

Nej men ja röstar ev. för tröjo om det inte blir för dyrt osv...
Ja har några lokaler på g, dock lite mycket inro för att dra det här. Jag rekomenderar ALLA som vill vara med, eller bara vill kolla läget, att dyka upp den 28/3 kl.20.00 på Fröken Olssons Kafé

Har sammansatt en lista med folk, och lokaler att prata med osv. så arbetet skrider frammåt!

Joshi, ja hoppas att se dig den 28/3 så får du reda på allt du behöver veta och lite till! Även hur man kletar ut gredden på tallricken efter kladdkakan :tummenupp

Alltså, grejen var väl att det _inte_ skulle vara en klubb? Med tröjor, myshörna i lokalen etc etc tycker jag det börjar kännas väldigt mycket som en klubb trots allt.

Jag ska upp till örebro o övningsköra hela påskhelgen så ja kan inte komma då! :-( O jag som är en okändis :7peta , borde ju va mä o visa upp mig!

En annan sak är att jag kommer förmodligen inte ta körkort o få ner hojen hit till göteborg förän juli/augusti, kanske bara för mig o stå vid sidan av o titta på ett tag nu, så får vi se om det finns plats över i garaget framåt slutet av sommaren...

Coola Ola skrev:
Alltså, grejen var väl att det _inte_ skulle vara en klubb? Med tröjor, myshörna i lokalen etc etc tycker jag det börjar kännas väldigt mycket som en klubb trots allt.

Vi får väl snacka om hur vi ska ha det.Men sedan så behöver det ju inte vara så att bara för att tex du har hojen stående i garaget så behöver du vara med i en eventuell klubb. Sånt går alltid att snacka om. Alla behöver vi ju ett bra ställe att ha hojen på. Vi hojåkare måste ju hålla ihop :pannkyss :D

Miss O- Jag är gärna på plats den 28/3.. finns dock en möjlighet att jag är o åker bräda i norge men datumet är inte spikat ännu. Har jag tur kommer jag hem på söndagen redan o då kan jag ju vara med o fika. Annars får jag väl slå dig en pling o få all info.

1. Miss_Orchidee
2. Lion
3. Farfar
4. Black-Wolf
5. Hassethehen
6. Gottis
7. Joshi

Joshi skrev:
Vi får väl snacka om hur vi ska ha det.Men sedan så behöver det ju inte vara så att bara för att tex du har hojen stående i garaget så behöver du vara med i en eventuell klubb. Sånt går alltid att snacka om. Alla behöver vi ju ett bra ställe att ha hojen på. Vi hojåkare måste ju hålla ihop :pannkyss :D

Miss O- Jag är gärna på plats den 28/3.. finns dock en möjlighet att jag är o åker bräda i norge men datumet är inte spikat ännu. Har jag tur kommer jag hem på söndagen redan o då kan jag ju vara med o fika. Annars får jag väl slå dig en pling o få all info.

1. Miss_Orchidee
2. Lion
3. Farfar
4. Black-Wolf
5. Hassethehen
6. Gottis
7. Joshi
Ok, det finns två möjliga dagar nu då...

Lördag den 19/3 sen eftermiddag, kl 20.00 hemma hos mig och 28/3 för dom andra som kan den dagen.

Ni som inte kunde den 28/3 kan väl komma till mig den 19/3 så får vi hälsa osv så får ni lite info ni med??

Coola Ola skrev:
Vi får se hur det blir med det.. det verkar som att vi kommer ev få en hyffsat stooooor lokal, så vi kan ju se hur mycket vi vill använda till vad osv. tröjor avvaktar vi med. inget sånt tjafs nu, just nu fokuserar vi på att få ett gemensamt garage att ställa våra hojar i! Soffgrupp osv kommer sen OM vi vill ha det.....

Ola kommer du på mötet??

Listan för Fröken Olssons Kafé den 28/3

1. Miss_Orchidee
2. Lion
3. Farfar
4. Black-Wolf
5. Hassethehen
6. Gottis
7. Joshi

Listan för 19/3 kl 20:00 hos Stephanie
1. Blue_F (?)

Miss_Orchidee skrev:

1. Miss_Orchidee
2. Lion
3. Farfar
4. Black-Wolf
5. Hassethehen
6. Gottis
7. Joshi

1. Blue_F (?)

Yapp, 19/3 funkar. Stannar i Göteborg hela helgen

1. Blue_F

den 19 kan jag inte..ska på barnkalas :rofl . Flickvännens kusin fyller år nämligen. På eftermiddagen ska vi äta tårta o på kvällen ska jag ha inflyttningsfest i min lägenhet..darn!! :fatta!

Miss_Orchidee skrev:

1. Miss_Orchidee
2. Lion
3. Farfar
4. Black-Wolf
5. Hassethehen
6. Gottis
7. Joshi

1. Blue_F (?)

Verkar som om du och Blue_F får en riktig mys kväll hemma för er själva :hihi
Allt går enligt planerna Blue_F :tuttar

hoj sugen skrev:

ja vilken date det blir :7peta

den 28 det är annandag påsk va :va kan man köra till fiket då lr :)

Gottis skrev:
ja vilken date det blir :7peta

den 28 det är annandag påsk va :va kan man köra till fiket då lr :)

Helt sant...det är en röd dag.Undrar verkligen om ett fik har öppet då?Ringa o kolla kanske e det bästa? :confused:
Jag ser hellre att det flyttas till den 29 för då e jag garanterat hemma. :tuttar

hoj sugen skrev:

Tror nog det är tillåtet att komma båda dagarna :tungan
Det vore kul att träffa några av er andra med...

Antar att det är några som känner varandra sen tidigare?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman