Alla Göteborgare...

Joshi skrev:
Helt sant...det är en röd dag.Undrar verkligen om ett fik har öppet då?Ringa o kolla kanske e det bästa? :confused:
Jag ser hellre att det flyttas till den 29 för då e jag garanterat hemma. :tuttar
OK vi gör såhär.... Glöm alla andra tider som skrivits innan, ok, Jag kommer finnas på Fikat på onsdagar, jag tar med mig information dit varje gång och uppdatterar den här tråden efter disskusionerna under fikat. vill ni nå mig på annat sätt så är NR: 0702-66 38 07 det är bara att ringa om ni undrar nått!

KOM på fikat allihopa, sitt inte bara och läs tråden även om det står vad vi gjort. det händer mycket som kanske inte kommer fram i rapporten, dessutom får ni inget att säga till om.

Fikat nu på onsdag den 16/3 (imorgon alltså) kommer hållas på ....... C B?!
Ni som kan kom på den! ni som inte kan, läs i tråden, kontakta mig om det är något ni undrar över. Kom på fikat veckan efter!

Jag rekomenderar (usch vilken massa rekomenderande) men jag vill ju ha med alla.... att ni kommer få så många fikan ni kan, så får ni kontinuerlig (?) information.

Kika in i fikatråden och skriv upp er på listan där om ni kan

@Blue_F = är det en mysig kväll du är ute efter så nix pix, sysslar inte med sånt, jag kommer ha jobbat hela dagen, så du kommer få ett sammansatt häfte med allt som jag fått fram hitintills och sen kan vi disskutera lite osv.

@ Gottis jag kör till fiket så fort snön är borta och der regnat ett par ggr så allt sallt är borta från vägen :tummenupp

Bra initiativ av dig miss orchidee. Hade faktiskt tänkt fråga dig om du visste något ställe där man kunde ha hojen, här i närheten på hisingen då.
Dock så kommer jag antagligen jobba nere i Hbg tre månader i sommar och där har jag garage så det blir väll inte aktuellt förrän nästa år då kanske.
Lycka till med lokal letandet!

Tycker att detta kan vara en kanon grej :tummenupp Jag skulle kunna tänka mig att hjälpa till om det behövs. Dock vet jag hur in i he-vete svårt det är att fåtag i en bra lokal! Lokaler finns det gott om men 15-20000:- (eller mer :eek: ) i månaden är kanske lite tufft :3freak Vet några i KBA som kan funka men även dessa ligger på ca 6-8000:-.

bebbe skrev:
Tycker att detta kan vara en kanon grej :tummenupp Jag skulle kunna tänka mig att hjälpa till om det behövs. Dock vet jag hur in i he-vete svårt det är att fåtag i en bra lokal! Lokaler finns det gott om men 15-20000:- (eller mer :eek: ) i månaden är kanske lite tufft :3freak Vet några i KBA som kan funka men även dessa ligger på ca 6-8000:-.
Ja kikar på detta och tar med saker till fikat ikväll, kommer du dit?

jaja, nu ska ja skriva färdigt sammanställningen! Så får ni info ikväll!

Miss_Orchidee skrev:
Ja kikar på detta och tar med saker till fikat ikväll, kommer du dit?

jaja, nu ska ja skriva färdigt sammanställningen! Så får ni info ikväll!

Blir nog tyvärr inget fika. Jobbet håller på att ta musten ur mig :(

Miss_Orchidee skrev:
Ok, det finns två möjliga dagar nu då...

Lördag den 19/3 sen eftermiddag, kl 20.00 hemma hos mig och 28/3 för dom andra som kan den dagen.

Ni som inte kunde den 28/3 kan väl komma till mig den 19/3 så får vi hälsa osv så får ni lite info ni med??

Hur blire nu då? Blir det något den 28/3? I så fall var & när? :va

Lion skrev:
Hur blire nu då? Blir det något den 28/3? I så fall var & när? :va
Blir inget den 28/3... Jag måste ta tag i detta igen, ja kom av mig lite mitt i allt mc åkande nu när solen kom....

Men jag återkommer med Info...

Miss_Orchidee skrev:
Blir inget den 28/3... Jag måste ta tag i detta igen, ja kom av mig lite mitt i allt mc åkande nu när solen kom....

OK.....ser fram emot en fika där vi kan disk. vad du kommit fram till! :)

Miss_Orchidee skrev:

Ja,nu har du ju ingen hoj att köra med, så nu kan du återgå till garageletande :7peta :brinnerup

hrm dax att ja vaknar till igen märker jag...

Hur går det med letandet mm miss O?

janoshki-jonaz skrev:
hrm dax att ja vaknar till igen märker jag...

Hur går det med letandet mm miss O?
Ja har en lokal som jag ska ringa på i morgon samtidigt som jag ringer vägverket och bilprovningen :3freak

och den verkar schyst, men man vet aldrig... ja ska kika på detta! men imorgon om det blri fika som vanligt. jag kommer vara där vid 18.00 på Bistro Carllante (stavning) och tar med mig lite info om hur det gick med lokalen osv.

@Joshi min Hoj är paj. ramlagret har krachat.. :(

Back