Alla älskar CBR 125 tråden!

KalleNorton skrev:
Det finns en CBR 125:a att lyssna på där ;)

nää säger du de??? men de låter inte som en cbr :D kan man lägga upp ljud här på forumet? eller nån annanstans? för ja har spelat in hur de låter i garaget nu..??

matte@honda skrev:
nää säger du de??? men de låter inte som en cbr :D kan man lägga upp ljud här på forumet? eller nån annanstans? för ja har spelat in hur de låter i garaget nu..??

Tyckte inte det lät riktigt som en cbr heller, kan tänka mig att ljudet är som vfr,en.

Har hört ljudet i den utan ljuddämpare och provkört den utan ljuddämpare också, det LÅTER fett :D :D :D

uggla skrev:
Hayabusan lät ju klart råast där, sen tyckte jag många lät som om det var samma ljud.

hehe dom har säkert samma ljud på alla litershojar o samma på alla 600 haha... nån som kan svara på om man kan lägga upp ljudfiler här? isåfall kan ni få höra min i kass kvalité :D

matte@honda skrev:
hehe dom har säkert samma ljud på alla litershojar o samma på alla 600 haha... nån som kan svara på om man kan lägga upp ljudfiler här? isåfall kan ni få höra min i kass kvalité :D

cayles server kan du väll göra det iaf, direkt länka hit sen! :tummenupp

uggla skrev:
cayles server kan du väll göra det iaf, direkt länka hit sen! :tummenupp

hur får ja upp filerna där? ja har inget sånt FTP program eller nåt sånt... ush va knepit...

Last edited:
prise skrev:
du är dock sugen på att testa min också, framför allt den nya fina 600 eller 750 jag kommer köpa i vår

Jepp :) SE TILL ATT FÅ HOJFAN SÅLD SÅ JAG FÅR KÖRA DIN NYA SEXHUNDRA ELLER SJUHALVA! :mad: :mad: :mad: :finger

:rolleyes:

har du tästat att köra på bakhjulet med den! den ser jävligt lätt ut!
jag kör strypt nsr och den e svår att få upp men sedan när man e på balansen blir det lättare.

vilken e lättast på bak hjulet
:confused:

köpte nsr föratt den har mera effekt

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...