All right!

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Nån mer än jag som fick hem en stor o tung mc.katalog med alla tillbehör man kan tänka sig till bågen?

Den hette ALL RIGHT - mc tillbehör 2004

Har aldrig sett den förr :va

De hade allt nästan.
Jag fastnade speciellt för ett par skinnhandskar med långa fransar på sidorna :rofl måste ha sånna :lol
De hade inga fingertoppar men massa nitar :rolleyes:

Jag med... mest glidarmög tycker jag...

Också fått den, sitter just nu och planerar min resa till Kållered för att köpa alla bra grejer de hade...

Vågar inte bläddra i den.. kan bli dyrt. Men ett gratisnummer av bike och ett nytt nummer av mc-folket är ju aldrig fel

Jag fick den oxå. Det är AK motor i kållered som sagt som skickat ut den. De har rätt många grejer som dom säljer faktiskt, eller är agenter för. De hade en annan katalog ute förra året, som jag oxå fick, men jag minns inte va den hette.

Bläddrade igenom förut å det fanns vissa oke grejer.

dom där handskarna va ju fan helt sinnesjuka!

fanns iof ganska mycket matchande atteraljer med fransar.. jackor å byxor å sånt shit.. kanske kan bli "fransrider - the gayest ride" eller nåt av det ;) hahaha...

men hur vet de vilka som kör hoj här i sverige? fordonsregistret?

Swedie skrev:
"Allright" heter det... kanske :D

ojojoj, osäkerheten rinner längs väggen ;)

Du fick visst inte tidningen märker jag :lol rätt åt dig.
E du mer stygger köper jag likadana handskar till dig och skickar dem till dig :7peta

kaZmur skrev:
Stämmer finfint det :D

jag ser baar en till som vill ha ett gäng handskar :fatta!

Men DU?
GLÖM DET :lol

edit: jag tänker inte ge dig dem för du kommer antagligen bara slänga dem i toaletten istället för tvättkorgen :rofl :rofl

Mavve skrev:
jag ser baar en till som vill ha ett gäng handskar :fatta!

Men DU?
GLÖM DET :lol

edit: jag tänker inte ge dig dem för du kommer antagligen bara slänga dem i toaletten istället för tvättkorgen :rofl :rofl
Haha... inte retas nu :D
Kan man skylla på brusten packning mellan hjärnhalvorna? :)

Mavve skrev:
Nån mer än jag som fick hem en stor o tung mc.katalog med alla tillbehör man kan tänka sig till bågen?
Hmm, jag fick också hem katalogen, undrar om dom skickar den till varenda kotte i Sverige som står som ägare av en MC? Måste bli en hel del kataloger :)

Mavve, även om franshandskarna var balla (:rolleyes:) så borde väl handskarna ovanför med det passande namnet "Ninja" vara mer i din smak? Dom var för övrigt rätt snygga vilket inte franshandskarna kan beskyllas för att vara :).

Det är ju samma gamla katalog som vanligt, bara att de piffat upp den med ett stenhårt namn som "All right". :rolleyes:

Den har ju funnits bra länge här i finland i alla fall....
Vad står det att det är för adress till företaget i katalogen?

jag fick ingen katalog så de måste gå på nåt annat än att man är ägare av en mc.

DEt var mycket customgrejor vad jag förstår, de kanske skickar till alla de tycker har customliknade hojar :)

Last edited:
På tal om att få hem saker, så fick jag för nån månad sedan ett par solbrillor av modell Velodrom på posten. Jag har ingen aning om varför! :confused:

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park